يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

نکونام، رحمتی را به تیم ملی باز می گرداند!

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 312169
جواد نکونام هافبک تیم استقلال با مهدی رحمتی دروازه بان این تیم آشتی کرده است و صحبتهایی مبنی به بازگشت رحمتی به تیم ملی مطرح می شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام و رحمتی مدتها با یکدیگر رابطه نداشتند و این موضوع شرایط را برای این ۲ در تیم ملی دچار تغییرات کرد اما در حال حاضر شرایط متفاوت پیش می رود زیرا نکونام و رحمتی رابطه حسنه ای با یکدیگر دارند و این امر باعث این است که شرایط حضور رحمتی در تیم ملی فراهم شود.

گفتنی است: این دروازه بان به دلیل مشکلاتی که با کی روش دارد از تیم ملی دور شده اما این در حالی است که پس از رفع مسائل و اختلافات وی با نکونام وضعیت برای وی دچار تغییراتی عمده شده است.

شایان ذکر است: عنوان شده است که نکونام قرار است اقداماتی در این خصوص انجام دهد زیرای وی در حال حاضر با رحمتی رابطه اش ایده آل است و از طرفی دیگر قرار است که این اتفاق رخ دهد زیرا رحمتی قرار است با شرایط خاص به تیم ملی بازگردد.

لازم به ذکر است: قرار است هماهنگی های لازم انجام شود تا این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد./مح
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا که تیم رفته جام جهانی ؟؟ یعنی بعضی ورزشکارها فقط دم از مردم و کشور میزنند!