پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

نگرانی‌رسانه‌های‌غربی ازلوازم‌التحریرایرانی

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 312118
انتشار دفاتر و لوازم‌التحریر منقش به تصاویر اسوه‌ها و قهرمانان ملی ایران نگرانی رسانه‌های غربی را برانگیخت.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، برخی از رسانه‌های دولتی غرب با انتشار گزارش‌ها و اخباری درباره رقابت لوازم‌التحریر بومی با محصولات غربی، نگرانی خود را برملا کردند.

از جمله این رسانه‌ها می‌توان به خبرگزاری دویچه وله وابسته به سازمان جاسوسی آلمان اشاره کرد. این خبرگزاری به‌ تازگی با انتشار گزارشی سعی کرد تا علیه محصولات بومی بازار نوشت‌افزار، فضاسازی منفی کند. دویچه‌وله با نوشتن تیتر «ورود بچه حزب‌اللهی‌ها به بازار نوشت‌افزار کودکان» به تخریب این حرکت ارزشمند پرداخت. این سایت ضدایرانی به طور مشخص از انتشار عکس شهدای هسته‌ای و قهرمانان ملی ایرانی روی دفاتر ابراز ناراحتی کرد.

گویا از نظر دولت‌های غربی مردم ایران مجبور هستند که محصولات فرهنگی مبتذل را استفاده کنند و از نظر آن‌ها، ایرانیان حق ندارند براساس ارزش‌های خود به تولید محصولات فرهنگی بپردازند!

گفتنی است، امسال مراکزی همچون دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و... اقدام به تولید دفاتری با طرح‌های اسلامی - ایرانی نموده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه وزير فرهنگ و مسئولين فرهنگي كشور