يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
بیک زاده:

ترس از شکست، دربی را خراب کرد

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 311570
مدافع تیم استقلال تهران گفت: تنها دلیلی که باعث شد هواداران شاهد دربی خوبی نباشند هراس از شکست بود.
به گزارش جهان، هاشم بیک زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی روز گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس دربی خوبی نبود و هواداران نتوانستند آنچه که انتظار داشتند مشاهده کنند و علت این که این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند هراس هر 2 تیم از شکست بود و هر 2 تیم سعی کردند محتاطانه بازی کنند.

مدافع تيم استقلال تهران تصریح کرد: این که پس از دیدار دربی جواد نکونام به عنوان مرد اخلاق معرفی میشود اما بر علیه وی مصاحبه می کند که وی حق این بازیکن نبوده تا به این عنوان دست یابد صورت خوشی ندارد.

وی افزود: برخی ها اظهار دارند که بازیکنان سرخابی 25 میلیون تومان ارزش دارند اما آنها به اندازه 2 ریال هم بازی نمی کنند و من معتقدم که این حرفها صحت ندارد و هر دو تیم تلاش خود را برای یک بازی زیبا  انجام می دهند اما ترس آنها از شکست در شرایط بازی تأثیر گذاشته بود و نتواستند آنچنان که باید بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

بیک زاده در پایان خاطر نشان کرد: اگر من هم در دربی بازی می کردم قول نمی دهم که بازی خوبی را به نمایش می گذاشتم اما تلاش می کردم که برای آبی پوشان پایتخت مثمر ثمر واقع شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *