يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۳

کنایه سنگین کیهان به «محمود سریع‌القلم»

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 308438
شخصی به نام «محمود سریع‌القلم» در مصاحبه با یک ماهنامه وابسته به جبهه اصلاحات گفته است «باید همه خوشحال باشیم که بالاخره بعد از یک و نیم قرن افراط و تفریط، ما ایرانیان به کانونی تحت عنوان «اعتدال‌گرایی» رسیده‌ایم»!
به گزارش جهان، کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!
گفتم: شخصی به نام «محمود سریع‌القلم» در مصاحبه با یک ماهنامه وابسته به جبهه اصلاحات گفته است «باید همه خوشحال باشیم که بالاخره بعد از یک و نیم قرن افراط و تفریط، ما ایرانیان به کانونی تحت عنوان «اعتدال‌گرایی» رسیده‌ایم»!
گفت: یعنی پیروزی انقلاب اسلامی و همه سال‌های حماسی پس از آن از نوع افراط و تفریط بوده است؟! اصلاً این یارو کی هست؟!
گفتم: اختیار دارید! این حرف‌ها چیه؟! ایشان با حکم آقای روحانی به عنوان مشاور ویژه رئیس جمهور انتخاب شده است!
گفت: آقای روحانی که خودش را فرزند انقلاب می‌داند، چرا این آدم بی‌سواد و دم دستی را، آنهم به عنوان مشاور ویژه خود انتخاب کرده است؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از آدم بی‌سوادی پرسیدند کجا مشغولی؟ گفت؛ در شرکت کامپیوتری و شبکه اینترنتی «اَپل» کار می‌کنم! گفتند، تو که سواد معمولی نداری چطور آنجا استخدام شده‌ای؟! و یارو گفت؛ کار من نیازی به سواد ندارد، من فقط سیب‌ها را گاز می‌زنم!
* توضیح آن که آرم «اَپل» یک سیب گاز زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت
عالی بود
عالی
پيروز
روز جمعه برنامه مناظره سياسيون، جاي آقاي شريعتمدار خالي بود من چندين جا به جز دانشگاه صحبت هاي آقاي شريعتمداري رو ديدم حدود بيست ودوسال هم هست انواع روزنامه هارو ميخونم مشي كيهان چه زمان آقاي نصيري و چه زمان آقاي شريعتمداري يكي بوده يعني فرقي نميكنه چه دولتي سركار بوده چه كارگزاراني چه اصلاح طلب ،چه اصولگرا همگي از انتقادات كيهان مبرا نبودند افراط گرائي در كار كيهان كمتر ديدم انصاف در كار ايشون بوده وحق مردم توصيه هاي ايشون به وزراء همگي در جهت خواست مردم واصلاح وضعيت مردم بوده همه دولتها هم عليه كيهان دعوي وشكايت به دادگاه بردند اين نشون از چيست؟نشان از مشي درست كيهان است البته بعضي ها شايد اين قضيه را نپسندند زمان اصلاحات كه وضعيت روزنامه ها جنجالي بود و روزنامه هاي نشاط ،ايران، خردادو ... در دانشگاهها پخش ميشد ماهمه روزنامه هارو ميخونديم بعد سراغ كيهان و اطلاعات و كارو كارگر هم ميرفتيم روزنامه كيهان در دسترس نبود ميگفتيم چرا كيهان نيست ميگفتند چون مسئولين اجازه ورود كيهان به خوابگاه هارو نمی دن. نميذارن وارد بشه چون از روشنگريهاي كيهان ميترسيدند حالا ببينيم اين دولت چيكار ميكنه
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
یادم هست اجلاس جهانی اقتصاد از این فرد ، بدون واسطه دولت جمهوری اسلامی دعوت کرده بود. استکبار دنبال آدمهای بیسواد نمی گردد، می خواهد وقتی علمشان کرد حالا بواسطه عناصر وابسته داخلی، بگویند یارو با دنیا آشناست دعوتنامه خصوصی برایش می فرستند. این روش قدیمی، یعنی برگزیدن عناصر متمایل به غرب که حساسیتی روی منافع ملی نداشته باشند برای کسانی که تاریخ صد ساله ایران عزیز را مطالعه کرده اند کاملا" آشناست.

به هر حال برادران و خواهران انقلابی و عاشق ایران عزیز، دشمن روش نرم را سالهاست انتخاب کرده و روی آن سرمایه گذاری نموده، آنها برای نفوذ خود، از سر سوزنهای ظریف که ما متوحه نشویم استفاده خواهد کرد و اتفاقا" روی برخی از این سر سوزنها نوشته ساخت ایران به چشم می خورد!، مهم اینست که ما گول نخوریم و بدانیم در هیچ شرایطی دشمن ، دست از دشمنی بر نمی دارد. قطعات پازل دشمن با طرح جدید به تدریج آشکار می گردد، مومنین به انقلاب اسلامی نباید اجازه چیدن این قطعات را به عناصر داخلی بدهند. برخی می خواهند همه چیز را به اقتصاد و روابط خارجی گره بزنند تا مومنین را وادار به انفعال و سکوت کنند. انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب پایدار جهان است که توانسته تاکنون در برابر امواج دشمنی های سخت و نرم دوام بیاورد. به این ارکان خوب فکر کنیم: رهبری خردمندانه، ایمان و بصیرت ملت شریف و مومن ایران، جوانان غیرتمند و مطلع، صبر و توکل از مواردیست که پیروزی ها را تا این لحظه رقم زده اند. سرفراز باشی ای میهن من.