پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

دانشگاه سیاسی از نظر سردار نقدی

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 307241
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت اشاعه تفکر بسیجی در دانشگاه گفت: دانشگاه نه باید سیاست‌زده باشد و نه از سیاست تهی باشد.
به گزارش جهان، محمدرضا نقدی در حاشیه چهاردهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید کشور در محل حرم مطهر رضوی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: کلید پیشرفت به دست علم بوده و این بسته به مدیریت دانشگاه‌ها است.

وی افزود: همانطور که تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها معجزه‌آفرین بوده و سبب جهش و پیشرفت شده، علم نیز همراه با تفکر بسیجی می‌تواند تحول بزرگی را در دانشگاه ایجاد کند.

نقدی تصریح کرد: تفکر بسیجی آثار و برکات مهمی دارد که می‌تواند پیشرفت عظیم علمی را در دانشگاه‌ها سبب شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در مرحله نخست دانشگاه باید به پیشرفت علمی توجه ویژه داشته باشد که این مسئله نیز یکی از تاکیدات مقام معظم ولایت نیز است. اما نکته اصلی این است که علم وپیشرفت باید همراه با تفکر بسیجی و پایبندی به عقاید و نظام اسلامی باشد.

نقدی با اشاره به اینکه نه باید دانشگاه‌ها را از نشاط سیاسی تهی کرد و نه باید آنان را سیاست‌زده گفت: حتی در فضای دانشگاه نیز نباید اهل افراط و تفریط بود و باید به شکل فعالیت سیاسی را در فضایی با نشاط انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *