چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

سردار نقدی: آمریکا به متحجران پناه آورده

اقدام آمریکا در عراق زمینه‌ساز شکست نهایی استکبار است / طلیعه پیروزی را در روز قدس رقم بزنیم
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 369049
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدام ابلهانه آمریکا و را‌ه‌اندازی فتنه جدید در عراق زمینه‌ساز شکست نهایی استکبار و محو رژیم صهیونیستی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی در نشست جمعی از روحانیون و ماموستایان استان کردستان در سنندج با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا از گذشته تا امروز، اظهار داشت: آمریکا پس از آنکه در کسوت نظام شاهنشاهی از اسلام سیلی خورد و مفتضحانه از ایران گریخت، خود را پشت پرده نفاق پنهان کرد و این بار سعی کرد با نام دیگری حرکت عظیم اسلام را از پای درآورد.

وی گفت: دشمن هر روز با عنوانی به ما حمله کرد اما هر بار شکست خورد تا اینکه مستقیما علیه مسلمین لبنان، عراق و افغانستان وارد عمل شد و این بار ذلیل و زبون از شکستن مقاومت مردم مظلوم غیر مسلح، از اسلام شکست خورد.

نقدی افزود: امروز آمریکا به متحجران پناه آورده و آخرین تیر ترکش خود را که جنگیدن با اسلام، با ظاهر و پرچم اسلام است را شیوه خود قرار داده است، اما این بار هم از بیداری مسلمانان شکست خواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسلمین در پرتو قیام امام خمینی کبیر و هدایت‌های امام خامنه‌ای بیدار شده‌اند و دیگر آن ملت چشم و گوش بسته و ناتوان قرن بیستم نیستند و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و امروز بیداری مردم عراق بهترین گواه بر این موفقیت است.

نقدی اظهار داشت: کدام نادانی است که باور کند بعثی‌هایی که بیشتر از یک میلیون کرد، عرب، شیعه و سنی عراق را به جرم علاقه به اسلام کشتند، امروز اینقدر مدافع اسلام شده‌اند که افراد را به جرم عدم حضور در نماز جمعه شلاق می‌زنند.

وی افزود: کیست که باور کند جنایتکاران تروریستی که پول و سلاح را از دولت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل دریافت کرده و مجروحانشان را در بیمارستان‌های اسرائیل غاصب درمان می‌کنند، مدافع و دلسوز اسلام هستند؟

وی بیان داشت: کسانی که تلاش می‌کنند مردم غیرتمند کردستان عراق را به سازش با این جریان بکشند و آنها را به سکوت در قبال این وحشیگری‌ها وادار کنند آب در هاون می‌کوبند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بدون شک این اقدام ابلهانه آمریکا و راه‌اندازی فتنه جدید در عراق مقدمه شکل‌گیری نیروی مقاومت جدیدی در عراق خواهد شد که زنجیره مقاومت را از شرق سرزمین‌های اسلامی تا مرزهای فلسطین تکمیل می‌کند و زمینه‌ساز شکست نهایی استکبار و محو رژیم صهیونیستی خواهد شد.

وی افزود: طلیعه این پیروزی را باید در روز قدس امسال رقم بزنیم و با صفوف فشرده امت بیدار راهپیمایی قدس امسال را به رژه باشکوه رزمندگان آزادی قدس تبدیل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *