پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱
۳

آرزوی موسوی بجنوردی برای قالیباف

پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 301795
موسوی بجنوردی تصریح کرد: قالیباف که کاندیدای ریاست جمهوری بود به هر دلیلی رای نیاورد از شخصیت وی کاسته نمی‌شود و برای همه ما محترم است و ما نمی‌توانیم اقدامات وی را فراموش کنیم. آرزو می‌کنم که در دور بعدی ریاست جمهوری باشد چرا که اعتقاد داریم وی توان ریاست جمهوری را دارد چرا که رئیس جمهور باید انقلابی، معتقد به نظام و امام و مدیر باشد که وی همه این موارد را دارد.
 به گزارش جهان، حجت الاسلام سیدحسن خمینی در مراسم بهره برداری از پروژه خورشیدسرای جماران با بیان اینکه از زحمات یکایک دوستانی که در اجرای این پروژه بزرگ تلاش کردند به ویژه شهرداری تهران که عنایت و دلسوزی خاصی برای این کار ارزشمند داشتند تشکر می کنم، گفت: از تلاش شورای شهر تهران به ویژه آقایان احمد مسجدجامعی، حسن بیادی و خانم ابتکار نیز که دراین اجرای این طرح تلاش کردند و کمیته های مختلفی را به منظور به اتمام رسیدن آن کشیدند نیز تشکر می کنم.
 
تولیت حرم مطهر امام راحل ادامه داد: از دوست و برادر خوبم شهردار موفق و خستگی ناپذیر شهر تهران آقای دکتر قالیباف نیز تشکر می کنم قطعا آن روزی که تمام حساب ها را می کشند و همه با اعمالشان محشور می شوند؛ این زحمات را توشه راه خود خواهند داشت.
 
وی در ادامه صحبت های خود از شهردار منطقه یک نیز تشکر کرد و در ادامه با اشاره به روایتی از امام حسن مجتبی (ع) و بیان اینکه روایات زیادی داریم که خداوند مشکل افراد را براساس دل و قلب آنها باز می کند، تاکید کرد: هر فردی برای آنکه بتواند به جایگاه عرفانی برسد باید از چندین مراحل مختلف عبور کند تا بتواند به سیر و سلوک عارفانه دست یابد.
 
سید حسن خمینی تصریح کرد: اگر فردی منتظر زمین خوردن دشمن و رقیبش باشد و از این مساله شاداب شود؛ اگر این گونه باشد مرده است.
 
وی با اشاره به سخنی از امام حسن مجتبی(ع) گفت: هر که می خواهد دل بینا داشته باشد باید اندیشه کند در واقع با اندیشه کردن است که خوب و بد را می توان تشخیص داد.
 
در ادامه مراسم آیت الله موسوی بجنوردی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری تهران هیچ گاه فراموش شدنی نیست، گفت: شهردار تهران دارای شخصیتی است که فرزند و جنگ جبهه و انقلاب است و مدیریت وی به حق بی نظیر است که تهران را آباد کرده است.
 
وی با بیان اینکه از هر حیث این شخصیت حق بزرگی دارد، تصریح کرد: قالیباف که کاندیدای ریاست جمهوری بود به هر دلیلی رای نیاورد از شخصیت وی کاسته نمی‌شود و برای همه ما محترم است و ما نمی‌توانیم اقدامات وی را فراموش کنیم. آرزو می‌کنم که در دور بعدی ریاست جمهوری باشد چرا که اعتقاد داریم وی توان ریاست جمهوری را دارد چرا که رئیس جمهور باید انقلابی، معتقد به نظام و امام و مدیر باشد که وی همه این موارد را دارد.
 
موسوی بجنوردی با بیان اینکه از شخصیت وی به دلیل اینکه رای نیاورده است، هیچ کاسته نشده است، گفت: امیدواریم مدیریت وی ادامه یابد و این خدمت بزرگ به شهر ادامه داشته باشد تا در دوره آینده شاهد رئیس جمهوری وی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تهرانی ها نسبت به دکتر قالیباف خیلی کم لطفی کردند.اینهمه کار برای تهرانی ها و تعداد رای انها نشان از کم لطفی انسان دارد اگر در هیچ شهری ایشان رای نمیاورد تعجب نبود اما درتهراندر تهران حداقل 5 ملیون رای باید به ایشان میدادند فقط بخاطر کارهای دکتر قالیباف.
حالا که رای ندادیم!
حسین
مردم تهران بسیار در حق قالیباف ناسپاسی کردند