يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۳
۱۱

عضو مجمع روحانیون: دولت جلوی سفر حج عمره را بگیرد

حکم هتاکان به زائران ایرانی اعدام است
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب: 416568
یک عضو مجمع روحانیون از دولت درخواست کرد که جلوی سفر حج عمره را با توجه به قضیه فرودگاه جده بگیرد.
عضو مجمع روحانیون: دولت جلوی سفر حج عمره را بگیرد
به گزارش جهان به نقل از فارس موسوی بجنوردی عضو مجمع روحانیون مبارز در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله خاتمی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار فارس درباره هشدار رهبری به آل سعود اظهار داشت: متاسفانه رژیم سعودی بدترین برخورد را با جهان اسلام می‌کند و جنگ شیعه و سنی راه انداخته است که این خطری برای جهان اسلامی محسوب می‌شود.

موسوی بجنوردی اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی را خواست رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: امام گفتند که رژیم سعودی از پشت خنجر می‌زند و ما می‌بینیم که آنها امروز مردم یمن را به جرم شیعه بودن می‌کشند.

این عضو مجمع روحانیون درباره اتفاق فرودگاه جده خاطر نشان کرد: اگر کاری را که به ماموران سعودی نسبت داده‌اند انجام داده باشند حکم آنها از نظر اسلام اعدام است.

وی در پاسخ به این سوال که موضع دولت در قبال توقف حج عمره باید چه باشد تصریح کرد: نباید بروند و بر دولت لازم است که جلوی آن را بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جلوی حج عمره و واجب را بگیرین خدا هم راضی به همچی زیارتی نیست
بنیادگرا
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ایشان مقبول و موافق نظام صحبت کرد!
محسن
Iran, Islamic Republic of
چه عجب یه اصلاح طلب کلمه اعدام برزبان آورد!!
انتظاربود بفرمایند بایدگفتگوی تمدنها ی ایران وعرب صورت گیرد.
United States
گفتگوی تمدن ها مال وقتی بود که افراطی ها قضیه رو هیجانی و تند نکرده بودن ، حالا دیگه کار از کار گذشته و باید اعمال خشونت کرد.
زرشك بنفش
اگر از آمريكا و صدام بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت
آقامون روح الله گفته اينو
اما سايت جهان و امثال آن اين اصلي ترين خطابه آتشين را به آل سعود چرا در اين هفته بيان نكرده و نميكنند من كه فكر ميكنم بخاطر بزدل بودنشان است آنهم واهمه از دولتي كه عزت ايراني را هر روز بيشتر از ديروز به لجن ميكشد
جهان درج نكردي لااقل مسئولان خود را بگو نام سايت ارزشي را از سر خود بردارند
Turkey
البته کلام حضرت امام این نیست و یه کم تحریف شده ایشان هیچوقت نفرمودند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم. این رو در صحیف امام ببیند.
Finland
من فکرئ میکنم اگر قرار باشد در مورد این بی حرمتی مذاکره ای انجام شود بهترین فرد برای نمایندگی در مذاکرات آقای مهاجرانی است
Iran, Islamic Republic of
علمای اعزام عمره را حرام اعلام کنند. مردم به حرف مرجع تقلیدشان عمل می کنند مخصوصا در امور دینی
عین سین
Iran, Islamic Republic of
برابر بودجه عمرانی کشور هزینه عمره(که یک سفر مستحب است)می شود یعنی دلار به عربستان وارد می شود،آیا نیاز بود یک موضوع حیثیتی پیش بیاید تا آقایان در این موضوع ورود کنند؟ با توجه به حمایت های عربستان از گروههای تکفیری و داعش و... که روی جنایتکاران تاریخی را سفید کردند ،شایسته بود زودتر این کار می شد و فتوایی برای حفظ دماء مسلمانان و نیزجلو گیری از هتک حرمت نوامیس مسلمین صادر می کردند و حداقل عمره را تعطیل می کردند!!
مسعود
قطع اعزام زائر عمره کار بسیار مناسبی است و هزینه بیش از ده هزار میلیاردی سالانه از طرف ایران که به جیب وهابیون می رود صرف عمران و آبادانی کشور شود
نون بعضیا تو این مسافرتهاست