يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

کوثری: مکان مناسبی به نمایشگاه داده شود

چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 298428
نایب رییس مجمع نمایندگان استان تهران در واکنش به مصوبه امروز هیات دولت درخصوص واگذاری زمین‌های نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران به صداوسیما گفت که باید مکان مناسبی برای انتقال نمایشگاه بین‌المللی در نظر گرفته شود.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی متعلق به زیرمجموعه دولت است، به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری در این زمینه از طرف هیات دولت نیز قانونی است.

وی اضافه کرد: چندین سال است که بحث انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مکانی دیگر مورد بحث است، به ویژه اینکه راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های دیگر معتقدند که برگزاری نمایشگاه در این محل معضلاتی دارد، از جمله اینکه ترافیک اطراف این نمایشگاه نارضایتی‌هایی را ایجاد می‌کند و این مکان به دلیل محدودیت ورودی و خروجی فضای مناسبی نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به مشکلات موجود در مورد انتقال نمایشگاه بین‌المللی شکی نیست، اما انتخاب محل جدید نمایشگاه بین‌المللی باید کارشناسی شده باشد و بهترین مکان برای نمایشگاه جدید در نظر گرفته شود.

کوثری با اشاره به محدودیت فضای صداوسیما یادآور شد: صداوسیما که در مجاورت نمایشگاه قرار گرفته، مکان زیادی در اختیار ندارد، بلکه بسیار فشرده است و مکررا در همین فضای موجود ساختمان ایجاد می‌شود. لذا صداوسیما نیاز دارد که به فضای این مجموعه اضافه شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن، رسانه‌های مکتوب و دیجیتال در محل مصلی تصریح کرد: با این وجود باید جا و مکان شخصی برای نمایشگاه بین‌المللی در نظر گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *