يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
پرویز سروری:

سروری:شوراهامهمترین‌پارلمان‌مدیریتی‌است

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 291690
دبیر کل ائتلاف خدمتگزاران آبادانی در همایش عاشقان حسینی این ائتلاف گفت: شورای شهر بیشترین سطح ارتباط مردم با یک نهاد اجرایی در شهرداری و شوراست.
سروری:شوراهامهمترین‌پارلمان‌مدیریتی‌است
به گزارش جهان به نقل از فارس، پرویز سروری، دبیر کل ائتلاف خدمتگزاران آبادانی عصر امروز در همایش عاشقان حسینی این ائتلاف گفت: مشکلی که ما در انتخابات شورای شهر این دوره داریم همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری است. انتخابات شورای شهر تحت تأثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته و اهمیت این انتخابات در رسانه‌ها تأمین نشده است.

سروری در ادامه گفت: شورای شهر بیشترین سطح ارتباط مردم با یک نهاد اجرایی را دارد و همه موضوعاتی که انسان با آن از بدو تولد اعم از محیط زندگی، سلامت، روابط اجتماعی و روانی مواجه است با مدیریت شهری ارتباط دارد.

وی در ادامه افزود: اگر مردم نتوانند نمایندگانی را با تعهد، تخصص، توانمندی و کارآمدی مناسب برای شورا انتخاب بکنند هر روز با مشکلات جدی در محیط زندگی‌شان برخورد خواهند کرد.

سروری تأکید کرد: شورای شهر مردمی‌ترین و مهمترین پارلمان مدیریتی در سطح جامعه است البته پارلمان مانند مجلس هم وجود دارد که وظیفه آن سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در سطح کلان است ولی شورای شهر از نظر ارتباط مستقیم مردمی اهمیت بیشتری دارد.

وی در ادامه افزود: ملت ما باید با مشارکت گسترده در انتخابات به دشمنان ثابت کنند که ملت ایران در پشت نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و همچنین با این مشارکت نماینده‌‌های خود را برای مدیریت شهری انتخاب کنند.

سروری با تأکید بر اهمیت امر ورزش در زندگی اجتماعی گفت: یکی از مهمترین بخش‌های زندگی پرداختن به حوزه ورزش است. ورزش در سلامت افراد نقش مهمی دارد و اگر تسهیلاتی را برای مردم در خصوص ورزش ایجاد کنیم بسیاری از بیماری‌ها از بین می‌رود.

وی افزود: سیاست گذشته این بود که ورزشگاه‌هایی را در شهر ایجاد کنیم و مردم را به آنجا هدایت کنیم اما امروزه با توجه به مشغله زیاد شهروندان، ورزشگاه‌ها باید محله محور باشد تا مردم بتوانند در فرصت کمی که دارند به ورزش بپردازند و مدیریت شهری باید بتواند این زمینه را فراهم کند.

وی در خصوص برنامه‌های ائتلاف خدمتگزاران آبادانی در خصوص ورزش گفت: در بحث ورزش برنامه‌هایی را ارائه کردیم و از تمام ظرفیت‌ها و افراد برای توسعه ورزش استفاده خواهیم کرد.

همچنین اتاق فکری برای این موضوع در نظر گرفته شده تا بتوانیم خدمت مناسبی در این حوزه به شهروندان تهرانی ارائه کنیم.

وی با اشاره به حضور افراد متخصص در لیست ائتلاف خدمتگزاران آبادانی گفت: در حوزه‌های مختلف مانند سلامت، آموزش، فناوری اطلاعات، عمران و شهرسازی و همچنین حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی آماده هستیم که خدمات گسترده‌ای در گرو مشارکت و حضور مردم در انتخابات ارائه کنیم.

سروری گفت: امیدواریم مردم با حضور و مشارکت خود در روز ۲۴ خرداد حماسه دیگری بیافرینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *