پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
غرضی:

تنها قول من دولت ضد تورم است

دست دولتی که به جیب مردم دراز می شود باید قطع شود
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب: 289858
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت هایی که تاکنون سر کار بوده اند قانونی بوده اند ولی اسلامی نبوده اند افزود: چون این دولت ها دست در جیب مردم می کنند و از جیب مردم هزینه می کنند اسلامی نیستند لذا دست چنین دولتی باید قطع شود.
تنها قول من دولت ضد تورم است
به گزارش  جهان به نقل از مهر محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که در همایش طرفداران خود در مسجد احمدیه برگزار شد گفت: خداوند به موسی می گوید شما به میدان بیایید تا تمامی گرفتاری ها از بین رود زیرا هر چقدر ارتش خوب بسازند ، حزب بسازند، صدای آمریکا و بی بی سی بسازند باز اینها از بین خواهند رفت و شما دیدید چطور امام عزیز ما همه این بحث و سلطه اروپایی و آمریکایی را از بین برد.

وی افزود: هر شب تعداد زیادی رادیو، تلویزیون علیه جمهوری اسلامی، رهبری و دولت فعالیت می‌کند. اینها همه‌شان تقلبی هستند و عمر تقلبی کوتاه است.

غرضی با بیان اینکه جمهوریت و اسلامیت مورد غفلت واقع شده است افزود: من به عنوان یک فرد می خواهم این غفلت ها را بردارم . جمهوریت پایه و اساسش رای مردم است. از روزی که انقلاب اسلامی بوجود آمد در دنیا هیچ کودتایی نشد. مردم ریختند در خیابانها. شوروی سابق با ریختن مردم در خیابانها از بین رفت. این سنت امام است در آفریقا هم سنت امام برپا است که مردم با ریختن در خیابانها حکومت های ناکارآمد را از سر راه بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه در توسعه جمهوریت خود، انتخاب استانداران را به رای مردم می گذارد گفت: یعنی مردم ایران خودشان استانداران را انتخاب کنند چون استانداری که با حکم رئیس جمهور است اگر فرمان رئیس جمهور را عمل نکند قوه مجریه او را عوض می کند لذا اگر به من رای بدهید انتخاب استانداران را به رای مردم خواهم گذاشت.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من ۳۰ سال پیش شوشتر رفتم بعد از آن نزدیک دو سال پیش دوباره آنجا رفتم هیچ فرقی نکرده بود چرا. آب هست، برق هست گاز هست آسفات شده ولی صنعت نیست، کار نیست، شغل نیست. شوشتر مرکز تمدن ایران است ما باید چندین شهر مثل تهران داشته باشیم. من می خواهم معاونت استانداری را اگر آدم قابلی باشد حکمی ۱۰ ساله بدهم این را مصوبه مجلس نیز خواهم کرد.

غرضی افزود: جمهوریت واجب ماست ما جمهوریت ۹۸.۲ آرا داشتیم . آنقدر جمهوریت عظیم و پرقدرت بود که سالهای متوالی آمریکایی ها و اروپایی ها ترسیدند رفتند علیه ما جنگ راه انداختند که به شکر خدا کشور مانده است و پرافتخار نیز مانده است. دولت تا پایگاه اجتماعی نداشته باشد نمی تواند اعمال قدرت کند .

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه با نظام اسلامی دعوا نداریم افزود: می خواهیم جلوی غفلت ها را بگیریم این دولت هایی که تاکنون بوده اند دولت های قانونی بوده اند ولی اسلامی نبوده اند . برای اینکه دولت دستش را در جیب فقرا می کند. دولتی که دستش را در جیب فقرا می کند باید دستش را قطع کرد که در این هنگام طرفداران غرضی با تکبیر و صلوات به استقبال سخنان او رفتند.

در ادامه نشست یکی از حضار خطاب به آقای غرضی گفت: اقای غرضی لطف کنید به وعده ای که اینجا می دهید عمل کنید زیرا خلف وعده خیانت است که غرضی در پاسخ گفت: من چه قولی داده ام عمل نکرده ام من اینجا قول تشکیل دولت ضد تورم داده ام . انشاءالله اگر مردم به من رای دادند دلار تثبیت می شود و نرخ ارز را ثابت می کنم و الا بقیه سخنانی که گفتم نصیحت است. تنها قول من دولت ضد تورم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *