شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
معاون ستادخدمتگزاران آبادانی و پیشرفت :

به‌دنبال‌کاهش‌کشمکش‌های‌شهری هستیم

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 289332
دغدغه و تفاضای عمومی شهروندان کاهش کشمکش های شهری است براین اساس رقابت کاندیداهادر شورای چهارم بر کاهش کشمکش های شهری صورت خواهد بود .
به‌دنبال‌کاهش‌کشمکش‌های‌شهری هستیم
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری خدمتگزاران دکتر محمد ودودحیدری معاون ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت : شهر ها مجموعه از فرآیند ها و کار کرد ه های مختلف در بخش های انسانی و شهری هستند که هموار در تجربه سه دوره شوراها شاهده برخی تعارضات، برخوردها، مخالفت ها و ستیزهای شهری بوده ایم که این نوع نگاه سبب افزایش کشمکش های شهری شده است .

وی افزود : همواره در شهر های بزرگ همچون پایتخت شاهد آن بوده ایم که این کشمکش ها،هویت شهری و زندگی شهری شهروندان را به چالش کشیده است.

ودود حیدری تاکید کرد: این کشمکش ها در بخش های ترافیک، حقوق شهروندی ،شهرسازی ، محیط زیست شهری و به خصوص مسائل اجتماعی وفرهنگی سبب به وجود آمدن بی نظمی و سر در گمی در رفتار های شهری شهروندان شده است.

وی تصریح کرد: همین بی نظمی سبب شده است تا هزینه های بسیاری برای کاهش کشمکش های درون شهری در بخش های مختلف از جیب شهروندان خارج شود.

معاون ستاد مرکزی خدمتگزاران افزود :درشوراها علاوه بر اینکه بدنبال توسعه شهری و شهرسازی هستیم قصد آنرا داریم تا شهر را نیز با کمک و مشارکت شهروندان اداره کنیم.

این کاندیدای شورای شهر تهران با اشاره براینکه دغدغه و تفاضای عمومی شهروندان کاهش کشمکش های شهری است نیز افزود : شهروندان در زندگی شهری بخصوص شهری مانند تهران با نیاز ها ومعضلات و چالش های بسیاری روبرو هستند که اثرات نا مطلوبی جسمی و روحی برای آنان بدنبال داشته است براین اساس کاهش کشمکش های شهری می تواند زمینه آرامش و آسایش و رفاه شهروندان را فراهم سازد.

وی گفت : در شورای چهارم تلاش خواهیم کرد تا ابتدا با شناخت ظرفیت های دستگاه های شهری زمینه مشارکت و تعامل انان را برای توسعه شهری و آبادانی و پیشرفت شهر فراهم آورده و با مدیریت یکپارچه شهری برای کاهش کشمکش های شهری گام برداریم و مطالبات انان را پاسخ دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *