شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
دکتر محمد ودود حیدری:

ضمانت‌اخلاقی‌واجرایی نامزدشوراها چیست؟

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 290472
معاون ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت : پشوانه و ضمانت اجرایی نامزدهای شوراها تک تک آرای شهروندان است.
ضمانت‌اخلاقی‌واجرایی نامزدشوراها چیست؟
به گزارش هان به نقل از پایگاه خبری خدمتگزاران، دکتر محمد ودود حیدری با اشاره به رقابت فشرده نامزدهای شوراها برای حضور در شوراهای شهر گفت : عرصه شوراها نیازمند نامزدهایی است که در مقابل تک تک آرای شهروندان ضمانت اجرایی و اخلاقی داشته باشند.

وی افزود تمام وعده های نامزدها در تبلیغات شوراها باید بر اساس واقعیت های موجود صورت بگیرد چرا که شهروندان صاحبان اصلی شهر هستند بهتر از هر کسی از معضلات و مشکلات شهری آگاهی دارند.

ودود حیدری با اشاره بر اینکه در حال حاضر لیست های متعددی برای حضور در انتخابات شوراها از سوی گروه ها و افراد ارائه می شود گفت: حضور فردی در لیست ها، کارآمدی شوراها را به دنبال خواهد داشت و حضور فردی ظرفیت و توانمندی و قدرت تحلیل مسائل همراه با تخصص می تواند تکمیل کننده سایر ظرفیت های اینگونه لیست ها باشد.

معاون ستاد خدمتگزاران تاکید کرد : نگاه فردی از یک سو و همراهی با خرد جمعی یکی از ویژگی های نامزد ها اصلح برای حضور در شورای شهر همچون شورای شهر تهران است چرا که توانایی و توانمندی فردی می تواند زمینه توانمندی جمعی را در نیل به اهداف بدنبال داشته باشد.

وی همگرایی فرد در لیست های واحد را از دو جهت دارای اهمیت خواند گفت : حضور فردی با تخصص و توانمندی ها پاسخگوی و مسولیت فردی را بدنبال خواهد و حضور در فهرستی ها می تواند پاسخگویی بیشتر را برای فرد و جمع بدنبال داشته باشد بنابر این حضور در لیست های کار آمد ارائه شده برای نامزد ها مسئولیت پاسخگویی بسیار سنگین می کند و از سوی دیگر این اقدام انتخاب برای شهروندان را نیز تسهیل خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *