شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱۶
۲۶

واکنش شنیدنی زاکانی به اعلام صلاحیت‌ها+صوت

اگر نیت‌مان خالص باشد، خدا ثواب چهار سال کار موفق را به ما می‌دهد
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 288294
دکتر علیرضا زاکانی، پس از انتشار اخبار تأیید نشده مبنی بر اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، در جلسه‌ای واکنش جالبی نشان داد.
واکنش شنیدنی زاکانی به اعلام صلاحیت‌ها+صوت
به گزارش جهان، در جلسه عصر روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه شورای مرکزی جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی، که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، دکتر زاکانی به تشریح فضای انتخابات پرداخت.

وی در حاشیه اخبار تأیید نشده در خصوص اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، به نکاتی اشاره کرد که متن کامل آن به همراه فایل صوتی در ادامه آمده است:


«به دوستان عرض می کردم، مفتی، مفتی، ما یک چیزی را بردیم. این مایی که می گویم، همه‌مان را عرض می کنم. گفتم اگر شورا [ی نگهبان] تأیید نکند، اگر نیت‌مان خالص باشد، خدا ثواب چهار سال کار موفق را به ما می‌دهد، اگر شورا تأیید بکند و در رقابت، حسب ظاهر، شکست بخوریم، خدا ثواب کار موفق را به ما می دهد و بیست روز هم زحمت اضافه رویش می گذارد. اگر هم در انتخابات موفق بشویم، آن وقت یک بار سنگین روی دوش ما می آید. خدا این توفیق را به ما داد که تا این مرحله در این مسیر باشیم.

بیانیه ای را بنده تنظیم کردم وخواستم خدمت دوستان بخوانم و راجع به مفادش با دوستان مشورت کنیم. این بیانیه را نوشتم تا زمانی که اسامی توسط شورا اعلام رسمی شد، منتشر شود، به این جهت که شورا در این شرایط، با کار بزرگی که در نفی آقای هاشمی و آقای مشایی کرد، تحت فشار قرار می گیرد و این بیانیه حداقل امکان ماست که به صحنه بیاوریم تا برای انقلاب منفعتی داشته باشد.

من نمی دانم با چه زبانی از دوستان حاضر و کسانی که اینجا نیستند، تشکر کنم. زبان از تشکر الکن است. ان شاء الله خدا همه جوره اجر بدهد و در این مسیری که هستیم بتوانیم تا انتها بایستیم.

آن روزی که خدمت مقام خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم، ایشان فرمودند که «بزرگترین ارزش، بسیجی ماندن است.» فرمودند «اینکه گفتی بسیجی هستم یا بسیجی ماندم، این بزرگترین ارزش برای امروز و آینده کشور است.»

ان شاء الله که همه مان بسیجی باشیم و مرد صحنه های سخت. از طرفی هم آرزو کنیم در انتخابات کسی که پیروز می شود، کسی باشد که صاحب این گفتمان و صاحب این اندیشه باشد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یعقوبی
United States
دکتر زاکانی با استعفا ندادن و سپس آن بیانیه انقلابی ثابت کرد که از همه مدعیان ولایت مدارتر، بسیجی تر و اصولگراتر است. اصولگرای منطقی و معتدل اما انقلابی.
Iran, Islamic Republic of
حالا که زاکانی نیست خدا کنه فردی ببره که واقعا معتقد و مومن باشه و درد مردم را بفهمه و عمل کنه به وعده هاش
خیلی موافقم. ایشان بسیار صادق وعملگرا هستند انشالله خداوند توفیقات بیشتری به ایشان عنایت فرمایند
محمد رحماني
سلام دكتر جان . ممنون از قانو مداريتو ولايت پذيري شما . هميشه بسيجي بماني .
سیدمهدی
من به دکتر زاکانی نمیخواستم رای بدم ولی ایشون رو یکی از چهره های ارزشی ویکی از نمایندگان فعال مجلس میدانم خدواند به ایشان عزت وسربلندی بدهد
Iran, Islamic Republic of
بسیجی یعنی همین ... همه برای خدمت بیان نه رییس جمهور شدن این خیلی مهمه خیلی خیلی
واقعا ازت ممنونیم دکتر انشاءالله زیر پرچم ولایت ولی امرت موفق و موید باشی
چخماغی
United States
در انتخاب همچنان در خدمتیم یه کوچولو بسیجیم از سرمم زیاده اما هستیم بر ان عهدی که بستیم
یاسر
با سلام . متانت، صداقت ، آرمانگرایی حقیقی و حضور موثر در عرصه انتخابات جناب زاکانی حقیقتا ستودنی است . از ایشان بسیار ممنون و متشکرم و برای ایشان در هر پستی که به نظام خدمت می کنند آرزوی سلامتی و عزت روزافزون را دارم. التماس دعا
Netherlands
به عشق رزمنده ی حق زاکانی در راه سعید جلیلی جان می دهیم.با غسل شهادت برای پیروزی جلیلی به انتخابات وارد می شویم.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت.
اوج ولایت پذیری و خلوص یعنی دکتر زاکانی.
اینها پیرو واقعی شهدا هستند.
خداوند توفیقات شما وامثال شمارا بیفزاید این را میدانید و حتما بیشتر توجه کنید که فشار بر شورای نگهبان و بیشتر بر مقام معظم رهبری حفظه الله خیلی زیاد است امثال شما و تشکلها و شخصیتها وظیفه بسیار دارید که در کم شدن این فشارها کمک کنید. خداوند از شر دشمنان و منافقان و احمقها حفظ فرماید.
خب دکتر جان حالا بریم پشت کی؟ جلیلی یا حداد
درود بر فرزندان بی ادعای ملت
Netherlands
زاکانی در رکاب مولایمان بمان و آماده ی جانفشانی در راه این بزرگوار باش
انشاءالله همین طور باشه:
اگر نیت‌مان خالص باشد، خدا ثواب چهار سال کار موفق را به ما میدهد
احمدی
مگه زاکانی قرار نبود جلیلی که کاندیدا شد به نفعش کنار بکشه؟ چرا ماند و رد صلاحیت شد؟ اگه ایشون قبل از رد صلاحیت کنار می رفت (مثل ابوترابی و لنکرانی) برای وجه خودشون خیلی بهتر نبود؟
United States
اولا همچین قراری نبود و زاکانی گفته بود یکی از چهار نفر: حداد جلیلی لنکرانی و زاکانی
حالا که دو تا حذف شدن، دو تا موندن

ثانیا ابوترابی و لنکرانی بعد از اطمینان از رد صلاحیت برای حفظ آبرو کنار رفتن

ثالثا زاکانی گفت که این انصراف را قبول نداره
اتفاقا من این رو نشانه صداقت و اخلاص دکتر زاکانی می دونم. اینکه چرا دکتر زاکانی انصراف نداد دلیلش رو همون شبی که آقای لنکرانی رفت کنار صریحا گفت.
"زاکانی در پاسخ به این سوال که اگر قبل از اعلام رسمی از عدم احراز صلاحیت خود مطلع شوید به نفع کسی انصراف می دهید یا نه گفت: در عمرم سیاست بازی نکرده ام و این اقدام را خلاف صداقت نسبت به مردم و انقلاب می دانم ولی تمام ظرفیت خود را برای پیشبرد اهداف انقلاب مصروف خواهم داشت."
ایشان ماند و تبعیت از قانون و شورای نگهبان را به برخی ها یاد داد.
Iran, Islamic Republic of
به نظرم عيار آدمها در چنين زمانهايي مشخص ميشه. اگر آقايان لنكراني و ابوترابي قصد انصراف داشتن چرا يكي رو روز مانده به اعلام نتايج بررسي صلاحيتها از طرف شوراي نگهبان اين كار را كردند. صداقت و شفاف بودن با مردم خيلي ارزشمند است.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر بسیجی بصیرت افزا
عالی یود از شنیدن فایل صوتی خیلی انرژی گرفتم. سیاست ما از این افراد کم داره. ...
سلام و درود بر مرد بزرگ بسیجی
سعید
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا و شهیدان بر حاج علی
انصافا قبل از این انتخابات ارادت ویژه ای به حاج علی داشتم، این چندماه که حاجی درگیر انتخابات بود، ارادتم چندبرابر شد
انصافا یک بسیجی واقعی، خداییش کم از سیاستمداران رو دیدم که چشمش به دولب مبارک آقا باشه، بشینه همه صحبت های آقا رو تحلیل کنه
خیلی مردی حاجی
ایشالا آقاسعید رییس جمهور میشه و شما هم میری کمکش تا انقلابی ترین دولت انقلاب رو بسازید(یم)
خداقوت
یاعلی(ع)
دانشجوی ولایی
دکتر چه کنیم حالا
انتخاب بدون حضور شما خیلی سخته
ریاست جمهوری مرد میدان میخواهد و دل سوز و از خود گذشته
عجب ! وقتی جلیلی هست چه نیازی به ایشون !
...موسوی یاد بگیر..