پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۸
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

ایثارگران حتماً از زاکانی حمایت خواهد کرد/ همه تلاش ما معطوف به رأی‌آوری اوست

يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۶
کد مطلب: 282502
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تأکید بر حمایت از «زاکانی» گفت: همه تلاش ما در حال حاضر معطوف به شکل دادن موج مطالبات مردمی برای آقای زاکانی است.
ایثارگران حتماً از زاکانی حمایت خواهد کرد/ همه تلاش ما معطوف به رأی‌آوری اوست
به گزارش جهان، حسین فدایی که شامگاه شنبه در حاشیه اعلام کاندیداتوری علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اعلام کرد: جمعیت ایثارگران حتماً در انتخابات آتی از زاکانی حمایت خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه اگر آقای حداد عادل از ائتلاف پیشرفت بیرون آید، شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟، افزود: ما فعلا تمام تلاشمان اینست که موج مطالبت مردمی برای آقای زاکانی شکل گیرد و برای وی رأی‌آوری شود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا زاکانی در صورت حضور آقایان جلیلی یا حداد عادل حاضر به کنار رفتن به نفع آنهاست، افزود: در آن زمان با توجه به اقتضای زمان اگر موردی به وجود آید، تصمیم‌گیری خواهد شد.

فدایی همچنین در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه آیا ممکن است بین زاکانی و جلیلی ائتلافی صورت گیرد، گفت: در عالم سیاست هر چیز البته درست امکان دارد.

وی با بیان اینکه مشرب زاکانی اصولگرایی است، متذکر شد: هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و آقای زاکانی هم کار غیرمنطقی انجام نمی‌دهد بلکه کاری را انجام می‌دهد که عاقلانه، منطقی و در راستای ارز‌ش‌ها و مصلحت جامعه اسلامی و تأمین کننده منافع عمومی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *