پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۳

جمعیت ایثارگران درگذشت روح الله محمودیان را تسلیت گفت

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب: 227522
در پی درگذشت روزنامه نگار ارزشی روح الله محمودیان از اعضای فعال و عضو کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، روابط عمومی این جمعیت، با صدور اطلاعیه ای جامعه دانشگاهی را به حضور در مراسم ختم این فقید سعید دعوت کرد.

به گزارش جهان متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

من مات على حب آل محمد مات شهیدا

روح الله محمودیان از اعضای فعال و عضو کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی از نیروهای مخلص و در خط امام و رهبری بود که هیچگاه در این خط و راه از مجاهدت کوتاهی نکرد. چند روز پیش این عزیز سفرکرده که از محبان و نوکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود و ارادت ویژه ای به آستان مقدس رضوی(ع) داشت همراه خانواده عزم زیارت علی ابن موسی الرضا(ع) داشت، دچار سانحه رانندگی شده و به لقاءالله پیوست.

مرحوم مغفور بر اثر این رخداد ناگوار دچار مرگ مغزی شد و بنابر روح بلندش که در وصیت اش انعکاسی داشت، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا گردید. اکنون روح الله که همچنان حضورش را احساس می کنیم قلبش به یک بیمار نیازمند در شیراز، کلیه اش به یک دختر شهید و کبد و قرنیه اش به بیماران نیازمند دیگر اهدا شد.

به پاس اخلاص و مجاهدت مرحوم محمودیان در مجاهدت و پاسداری از ارزشهای انقلاب و اهل بیت(ع)، روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۳ تا ۵بعداز ظهر در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) به سوگ نشسته، یادش را گرامی می داریم.

حضور فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، جامعه دانشگاهی و عموم اقشار مؤمنین، زینت بخش این محفل نورانی خواهد بود.

روابط عمومی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی
۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۱

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همکار عزیز!

روح الله جان!

خوشا بحالت، ثابت کردی که راه ایثارگری همچنان باز است.

امام رضا (ع)، شفیع و انیس تو باد.
Iran, Islamic Republic of
خداوند متعال او را از رحمت خود بهره مند فرماید. بسیار بسیار ادم مودب و متعهدی بود.
یادش گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
استاد محمودیان ما همیشه به یادت خواهیم بود.در این دنیا فرصت نشد که از زحمات شما قدردانی کنیم باشد که در آن دنیا بتوانیم ذره ای از زحمات شما را جبران کنیم.
از طرف دانشجویان علوم سیاسی دانشگاه آزاد شاهرود