شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دیدنی های امروز

چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 281690
پربیننده ترین های تصاویر نشنال جئوگرافیک در ماه گذشته.
یک قورباغه ی نیزار در گل نیلوفر آبی در بوتسوانا که منتظر غذای خود یعنی یک مگس می باشد
 
 
 
در ماه نوامبر، نور ماه هنگام شب واقعا شگفت انگیز است
 
 
 
گوزن ها در زمین های مواج شکل در جنوب موراویا در کشور جمهوری چک
 
 
 
عکاس لارو این پروانه ی شهریار که نام علمی آن Danaus plexippus می باشد را در حالیکه مشغول کار در مزرعه ی خود بوده است بر روی یک پوسته پیدا می کند. پس از یک هفته زندگی در یک شیشه، جنین تغییر رنگ داده و پروانه شروع به بیرون آمدن می کند. این عکس از زمان خارج شدن پروانه از شیشه گرفته شده است.
 
 
 
در اینجا شما می توانید عکسی زیبا و جالب را از خیابان Columbus Circle در نیویورک سیتی ببیند
 
 
 
این عکس در بندر بلر گرفته شده است که در آن هر روز صبح مردم برای دانه دادن به این کبوترها به آنجا می آیند. این کبوترها از انسان نمی ترسند، گفتنی است که روزانه حدود 22 پوند دانه برای تغذیه ی کبوترها مصرف می شود.



عکسی از یک میرکت ( میرکت پستانداری کوچک و گوشتخوار است که در تیره ی خدنگ قرار دارد. معنی واژه میرکات در زبان هلندی، «گربه باتلاق» است، با این همه میرکت‌ها در زمین‌های خشک و مراتع آفریقا زندگی می‌کنند. آنها هنگامی که بخواهند اطراف خود را برای در امان ماندن از شکارچیان در نظر بگیرند، به طرز قابل توجهی روی دو پای خود می‌ایستند و این از ویژگی‌های معروف میرکت هاست. )
 
 
 
اگر در اواخر روز به سواحل جونز در غرب نیورک سری بزنید با صحنه ی بسیار زیبایی رو به رو خواهید شد. این منطقه یک محیط مناسب برای پرنده های مختلف به حساب می آید. هر ساله در فصل زمستان عکاس های زیادی برای دیدن جغد برفی لانگ آیلند به این منطقه سفر می کنند.
 
 
 
مادر کانگورو و بچه اش در ساحل کیپ لو گراند، اسپرنس، استرالیای غربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *