شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

سه اصل پیروزی نظام از دیدگاه حاج قاسم

يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 281401
فرمانده سپاه قدس گفت: امام خمینی( ره) با رهبری های هوشمندانه خود جنگ را به مدرسه انسان ساز تبدیل کردند.
سه اصل پیروزی نظام از دیدگاه حاج قاسم
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار قاسم سلیمانی ظهر یکشنبه در یادواره 350 شهید بافت و سه شهید گمنام این شهرستان با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: رهبر کبیر انقلاب( ره) با رهبری هوشمندانه و خردمندانه خود جنگ را به مدرسه ای انسان ساز تبدیل کردند.

وی ادامه داد: رزمندگانی غیوری که در این دوران رویاروی دشمن ایستادگی کردند افرادی عالم، متفکر و نظامی بودند.

سردار سلیمانی با اشاره به مقام والای شهدا در درگاه الهی تصریح کرد: این بزرگواران با فداکاری، ایثار و اعتقادی شگرف توانستند به این مقام والا دست پیدا کنند.

وی یادآور شد: عرفان، معنویت، اسلام‌شناسی، انسان‌سازی، اسلام ناب، تبعیت و ولایت‌پذیری در دوران دفاع مقدس در تمامی ابعاد ساری و جاری بود.

فرمانده سپاه قدس یکی از مهمترین ویژگی های هشت سال جنگ تحمیلی را بروز اعتقادات مذهب و پیروری از آرمان های انقلاب دانست و افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ و مذهب با هم پیوند خورد و همین اعتقاد و عمل در راه رضای خدا باعث پیروزی رزمندگان ما شد.

وی الگوی شهدا را امام حسین( ع) دانست و تصریح کرد: رهبری ها و رهنمودهای امام راحل( ره) باعث شد که سیره امام حسین( ع) بر جنگ حاکم شود.

لزوم ولایتمداری همه احاد جامعه/ دشمنان به دنبال نابودی حزب الله

وی گفت: رزمندگان ما همواره گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب( ره) بودند و ما نیز باید برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه آنها باشیم بدون قید و شرط از فرمان های ولی امر مسلمین اطاعت کنیم.

فرمانده سپاه قدس یادآور شد: رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب باعث می شود که تمامی توطئه های دشمنان به نابودی بیانجامند.

سردار سلیمانی ادامه داد: کاری که از روی اخلاص و برای کسب رضای الهی صورت گیرد همیشه ماندگار خواهد بود و گذر زمان برآن تاثیرگذار نیبوده و گاه باعث پررنگ تر شدن آن نیز می شود.

وی برگزاری یادآوره شهدا را بهترین راه برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و افزود: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم و هیچ گاه فراموش نکنیم که رزمندگان اسلام چه تلاش ها و فداکاری هایی را برای حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه فرهنگ جوشان و تاثیر گذار در جامعه باعث ماندگاری دوران دفاع مقدس است، گفت: معنویت، ولايت مداري و پشتکار سه اصل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه قدس در ادامه با اشاره به اینکه معنویت و معرفت باید در درون انسان به وجود آید، گفت: در واقع معرفت در نتیجه رفتار و کردار آدمی است که حاصل می شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت سوریه ابراز داشت: دشمنان به دنبال بشار اسد نبوده و در صدد نابودی حزب الله و مقاومت هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *