شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

دلال‌ها در باشگاه استقلال پست گرفتند!

شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 880896
برخی از انتصابات در باشگاه استقلال مورد انتقاد قرار گرفت و خبرساز شد.
دلال‌ها در باشگاه استقلال پست گرفتند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، پس از آنکه موضوع مهم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سرانجام رسید و آن‌ها پس از سال‌ها بلاتکلیفی، تحت مالکیت بخش‌هایی غیر‌دولتی درآمدند، این امیدواری نزد جامعه فوتبال و به ویژه هواداران میلیونی این تیم‌ها ایجاد شد که به سبب این انتقال دیگر از اتفاقات تلخ گذشته و انتصابات مسئله‌دار ناشی از لابی‌های پشت پرده غیر ورزشی خبری نباشد و صاحبان جدید این دو باشگاه تمام هم و غم خود را روی این موضوع بگذارند که کارکرد اصلی این باشگاه‌ها که همان تزریق شور و نشاط به جامعه هواداری آنهاست تجلی پیدا کند، اما ظرف همین مدت زمان اندک برخی اخبار و اتفاقات و انتصابات در حداقل یکی از این دو باشگاه– استقلال– به جای آنکه نوید روز‌های روشن را بدهد همچون زنگ خطر عمل کرده و نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است.

همه‌کاره شدن مدیری که زلف او به جریانات پیشانی سفید دلالی گره خورده و در گذشته زمینه‌ساز ورود همان جریان مخرب و آدم‌های مسئله‌دار آن به برخی برنامه‌های زنده و غیر زنده صدا و سیما شده بود، اولین اقدام هلدینگ خلیج‌فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال بود. فردی که چند سال قبل وقتی پای صحبت‌های یکی از مدیران ارشد سیما در دفتر کار وی نشسته بودیم صراحتا از نقش وی در ورود دلال‌های مجری‌نما به قاب تلویزیون صحبت کرده و اطلاعاتی باورنکردنی از شکل حمایت نامبرده از دلال‌ها در اختیارمان گذاشت.... و، اما حالا و درست در روز‌هایی که بحث مبارزه با فساد در فوتبال داغ شده و نهاد‌های قضائی با جدیت به دنبال برخورد با برخی عناصر فاسد فوتبالی و رسانه‌ای و حذف آن‌ها از صحنه ورزش کشورمان هستند، برخی انتصابات در باشگاه بزرگ استقلال به نوعی دهن‌کجی به این مبارزه تلقی می‌شود.

این روز‌ها از گوشه و کنار خبر می‌رسد که برخی افراد شناخته شده و پیشانی سفید دلالی به همراه پیاده‌نظام‌های خود که برخی از آن‌ها چند سال قبل بازداشت شده بودند، راه ورود خود به باشگاه استقلال را هموار دیده و با حمایت یکی از مدیران مورد اعتماد هلدینگ خلیج‌فارس حسابی در این باشگاه جولان می‌دهند و حتی با انتشار تصاویر خود در کنار سرمربی استقلال به جامعه این‌گونه القا می‌کنند که مورد حمایت وی نیز هستند.
 

روز پنجشنبه یکی از این انتصابات پرابهام در باشگاه استقلال صورت گرفت که به شدت از سوی هواداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفت و آن‌ها با مراجعه به صفحه رسمی باشگاه در فضای مجازی اعتراض شدید خود به این اتفاق را نشان دادند. افرادی که طی سال‌های اخیر با چسباندن خود به برخی رسانه‌ها و برخی روزنامه‌ها و سایت‌های مسئله‌دار و آلوده به زد و بند، چهره‌ای رسانه‌ای به خود گرفته و با عنوان خبرنگار و بهره بردن از بودجه دولتی از سوی بخش‌های مختلف ورزش به‌ویژه فدراسیون فوتبال به مسابقات رسمی و مهم اعزام شده‌اند، در کنار همپالگی‌های خود، بعد از چندین ماه پرسه زدن اطراف باشگاه استقلال و نزدیک شدن به سرمربی جوان آن- که بعید می‌دانیم چهره واقعی این جماعت بدسابقه را بشناسد و از نیت‌های منفعت‌جویانه آن‌ها مطلع باشد– حالا در‌های استقلال را پیش روی خود باز می‌بینند و با حمایت مدیران هلدینگ تازه‌وارد به صحنه فوتبال ایران حسابی تاخت و تاز می‌کنند.

فعلا به همین یادداشت هشدارگونه بسنده می‌کنیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر نهاد‌های نظارتی به این موضوع مهم ورود کنند و اجازه ندهند استقلال از چاله به چاه بیفتد، اما اگر اتفاقی رخ ندهد در آینده درباره این عناصر بدنام و فاسد دلالی به شکلی واضح‌تر خواهیم نوشت.
https://jahannews.com/vdcgyz973ak9774.rpra.html
jahannews.com/vdcgyz973ak9774.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *