پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

عروسی نمادین برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی +فیلم

جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب: 280933
دراین عروسی نمادین داماد می خواست از "رام الله" به "بیت المقدس" برود که اسرائیلی ها مانع شده و حاضرین در این جشن را با خشونت متفرق کردند،این مراسم را کاملا بر هم زدند.
عروسی نمادین برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی +فیلم
به گزارش جهان به نقل از رسا، گروهی از فعالین فلسطینی این جشن نمادین عروسی را برگزار کرده بودند تا ثابت کنند که سیاست دیوار کشی و حصارکشی اسرائیلی ها فقط نقل و انتقال فلسطینی ها از "رام الله" به "بیت المقدس" را دشوار نکرده بلکه حتی حقوق شهروندی و زندگی روزمره فلسطینی ها را نیز مختل کرده است.

دراین عروسی نمادین داماد می خواست از "رام الله" به "بیت المقدس" برود که اسرائیلی ها مانع شده و حاضرین در این جشن را با خشونت متفرق کردند و این مراسم را کاملا بر هم زدند.

گفتنی است اسرائیل قوانین سخت گیرانه ای را برای فلسطینی ها در این منطقه مشخص کرده به حدی که اگر اطلاع پیدا کنند زنی در "بیت المقدس" زندگی می کند ولی شوهرش اهل "رام الله" است، وی را نیز از بیت المقدس بیرون می کنند!

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *