چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۵

پول تبلیغات ندارم، شماره حساب می‌دهم

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 274076
وزیر پیشین مسکن و شهرسازی خطاب به فعالان دانشجویی گفت: حضور دانشجویان فقط نباید محدود به انتخابات شود بلکه باید به حضور خود عمومیت بدهید.
پول تبلیغات ندارم، شماره حساب می‌دهم
به گزارش جهان، محمد سعیدی‌کیا در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه «هزینه‌های تبلیغاتی‌تان را از کجا می‌آورید و وضع زندگی امروزتان چگونه است؟» افزود: در جمهوری اسلامی همیشه با حقوقم زندگی کرده‌ام و کار اقتصادی نداشته‌ام و پول هم ندارم که خرج کنم بنابراین شماره حسابی اعلام می‌کنم که هرکس این تفکر را پسندید به عنوان حمایت به آن حساب پول واریز کند چون من مدیون معنوی به خیلی‌ افراد و مدیون معنوی به انقلاب هستم اما مدیون مالی به هیچ‌کس نیستم و حالا هم حاضر نیستم به قیمت رئیس‌جمهور شدن به کسی مدیون مالی شوم پس شماره حسابی اعلام می‌کنم تا افراد به صورت بی‌نام به آن پول واریز کنند و در حال حاضر نیز آپارتمانی در شهرک قدس دارم و ماشینم سانتافه است البته من با خانه و ماشین وارد انقلاب شدم.

 این فعال سیاسی همچنین در رابطه با حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده و اینکه آیا شورای نگهبان به آنها اجازه حضور خواهد داد یا خیر؟ گفت: چه کسی پیش‌بینی کرده است که شورای نگهبان به اصلاح‌طلبان اجازه حضور در انتخابات را ندهد چون اصلاح‌طلبان طیف گسترده‌ای هستند.
مرجع : آرمان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي سعيدي کيا منو ياده صفايي فراهاني ميندازه که سال 80 با اين که خود خاتمي کانديد بود از روش خاتمي واسه تبليغات استفاده مي کرد! آقاي سعيدي کيا احمدي نژاد خودش هست اداي احمدي نژاد رو در نيار. ايشون که خونه اش نارمک بود و ماشينش 504!!! شما با شهرک غرب و سانتافه ادای مستضعفارو در نيار!
همینطوره!
متاسفانه ساده زیستی و قناعت را هم مفتضح کردند آقایون
من هم نظر این دوستمون رو تائید می کنم این حرف ها خریداری نداره! مگر این که هم محلی های خودشون به ایشون رای بدن!؟
ي
با شناخت عرض مي كنم ايشان بسيار متدين هستند و ما مردم خيلي به ايشان مديون هستيم. خداوند ان‌شاا... به ايشان خير و توفيق عطا فرمايد.
Iran, Islamic Republic of
من به سهم خودم از ایشان نمیگذرم چون ماهی سی هزارتومن اجاره خانه میدادم ولی وقتی ایشان وزیر مسکن شد با طرخ بیخود سه میلیون وام به مستاجران اجاره خانه من هم شد سیصد هزارتومن