کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پول تبلیغات ندارم، شماره حساب می‌دهم

آرمان , 8 اسفند 1391 ساعت 8:36

وزیر پیشین مسکن و شهرسازی خطاب به فعالان دانشجویی گفت: حضور دانشجویان فقط نباید محدود به انتخابات شود بلکه باید به حضور خود عمومیت بدهید.


به گزارش جهان، محمد سعیدی‌کیا در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه «هزینه‌های تبلیغاتی‌تان را از کجا می‌آورید و وضع زندگی امروزتان چگونه است؟» افزود: در جمهوری اسلامی همیشه با حقوقم زندگی کرده‌ام و کار اقتصادی نداشته‌ام و پول هم ندارم که خرج کنم بنابراین شماره حسابی اعلام می‌کنم که هرکس این تفکر را پسندید به عنوان حمایت به آن حساب پول واریز کند چون من مدیون معنوی به خیلی‌ افراد و مدیون معنوی به انقلاب هستم اما مدیون مالی به هیچ‌کس نیستم و حالا هم حاضر نیستم به قیمت رئیس‌جمهور شدن به کسی مدیون مالی شوم پس شماره حسابی اعلام می‌کنم تا افراد به صورت بی‌نام به آن پول واریز کنند و در حال حاضر نیز آپارتمانی در شهرک قدس دارم و ماشینم سانتافه است البته من با خانه و ماشین وارد انقلاب شدم.

 این فعال سیاسی همچنین در رابطه با حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده و اینکه آیا شورای نگهبان به آنها اجازه حضور خواهد داد یا خیر؟ گفت: چه کسی پیش‌بینی کرده است که شورای نگهبان به اصلاح‌طلبان اجازه حضور در انتخابات را ندهد چون اصلاح‌طلبان طیف گسترده‌ای هستند.


کد مطلب: 274076

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/274076/پول-تبلیغات-ندارم-شماره-حساب-می-دهم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com