يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

جلیلی: خاکریز اول ما، حق هسته‌ای است

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 273567
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی گفت: این سازمان نه تنها از حق هسته‌یی کشور دفاع می‌کند؛ بلکه از تمامیت حقوق ملت پیشتیبانی و دفاع می‌کند.
به گزارش جهان، سعید جلیلی در همایش سالیانه مدیران صنعت هسته‌یی که صبح امروز (شنبه) گفت: امروز آن‌چه علیه فعالیت‌های ارزشمند و صلح‌آمیز شما از سوی دشمنان به کار برده می‌شود و هزینه‌هایی که آنها به دنبال تحمیل آنها هستند فرق سازمان انرژی اتمی با سازمان‌های دیگر این است که تمامی کشور به کار آمده که تلاش‌های دشمنان را خنثی کنند.
 
وی ادامه داد: مردم ایران هر هزینه‌ای را پرداخت می‌کنند تا سازمان انرژی اتمی وظیفه بزرگ خود را انجام دهد. امروز پشتیبان این سازمان ملت ایران و 70 میلیون نفر جمعیت این کشور است. در کنار این پشتیبانی و حمایتی که آحاد کشور از این سازمان دارد تمامی ظرفیت‌های نظام در حمایت از فعالیت‌های این سازمان است.
 
وی با بیان اینکه این رابطه یک سویه نبوده بلکه دو سویه است، افزود: سوی دوم این مساله بسیار مورد توجه است. آن‌چه که شما انجام می‌دهید و به خاطر آن مورد تهدید قرار گرفتید و با تمام توان از آن دفاع می‌کنید فقط دفاع از حق هسته‌یی کشور نیست؛ بلکه دفاع از تمامی حقوق یک ملت است در واقع خاکریز اول حق هسته‌یی است، لذا آنها تلاش می‌کنند که خاکریز اول را بشکنند زیرا ورود به این عرصه باعث می‌شود که بتوانند به همه‌ حقوق ملت کشورمان تعرض کنند.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان خطاب به شرکت‌کنندگان خاطرنشان کرد: شما در صف مقدم و در خاکریز اول قرار گرفته‌اید و از تمام حقوق یک ملت دفاع می‌کنید.
 
وی با اشاره به وضعیت خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: در آن زمان مقاومتی که در خرمشهر انجام شد تنها برای دفاع از خرمشهر نبود؛ بلکه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. دفاع مقدس نشان داد که مقاومت یک ملت نه تنها دشمنان را از تعرض به یک شهر پشیمان کرد بلکه دشمن را از تعرض به هر شهری در سراسر کشورمان پشیمان کرد. دشمن فهمید که این عرصه مبتنی بر همبستگی است آنچه که در دفاع مقدس صورت گرفت تضمینی برای امنیت کشور بود.
 
وی ادامه داد: دشمنانی که سال‌ها و بارها متعرض این سرزمین شدند با ظهور انقلاب اسلامی ایران مشاهده کردند که با ملتی مواجهه هستند که دیگر این دشمنان نمی‌توانند مطامع خود را دنبال کنند. هشت سال دفاع مقدس نشان داد که ظرفیت و تفکری در میان ملت ایران ظهور کرده است که نمی‌توان به آن تعرض کرد.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ehsan
Iran, Islamic Republic of
جلیلی تو رو خدا کاندید شو برا ریاست جمهوری
United Kingdom
دکتر منتظریم کاندیدا بشی