پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

واکنش حزب‌الله به حادثه دیروز سوریه

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 273429
حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی دیروز در دمشق تأکید کرد گروهک‌های تروریستی در سوریه به دنبال از بین بردن فرصت ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای بحران این کشور هستند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری المنار نوشت: حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حملات تروریستی دیروز در دمشق را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: جنایتکاران تروریست هیچ فرصتی را برای کشتار غیرنظامیان در قلب پایتخت ها و شهرهای کشورهای عربی در منطقه بزرگ خاورمیانه از دست نمی دهند و امروز (دیروز پنجشنبه) قلب دمشق، پایتخت سوریه را هدف گرفتند تا با کشتار شهروندان بی گناه و دانش آموزانی که از مدارس خود باز می گشتند و همچنین زنان و کودکان کینه خود را ثابت کنند بدون اینکه توجه کنند که این جنایات چه مصیبت بزرگی برای خانواده های قربانیان به بار می آورد که عزیزان خود را از دست می دهند.

این بیانیه افزود: روش کشتار و نابودی که گروهک‌های تروریستی در منطقه از جمله در دمشق در پیش گرفته اند از دین و اخلاق اسلامی به دور است و ساخته دست باندهای تروریستی جاسوسی جهان است که به این گروه هایی که خود را در پوشش اسلام نشان می دهند انتقال داده اند.

حزب الله لبنان تاکید کرد که این جنایت تروریستی و عاملان آن را محکوم می کند و از ملت سوریه می خواهد که این گروه های تروریستی را که برای خراب کردن آینده و امید در این کشور کار می کنند و می خواهند فرصت ها برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز بحران سوریه از دست برود از کشورشان به بیرون برانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *