يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۴
۴
کوثری در گفتگو با جهان:

اخلال‌گران مراسم 22 بهمن قم پشت‌شان گرم است

"زنده باد بهار" شعار جریان انحرافی است و طرح آن از تریبون عمومی 22 بهمن تخلف بود
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 271643
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلال عده ای در مراسم راهپیمایی 22 بهمن قم، اظهار داشت: این اقدام یا سازمان دهی محلی شده بود و یا افرادی که پشت آنها گرم است این موضوع را هدایت کرده اند. ما به هیچ وجه چنین اقداماتی را از جانب هیچ کس نمی پذیریم.
اخلال‌گران مراسم 22 بهمن قم پشت‌شان گرم است
اسماعیل کوثری درخصوص حوادث روز 22 بهمن در قم با اعلام اینکه مجلس این موضوع را بررسی خواهد کرد به خبرنگار جهان گفت: فردا مجلس با حضور وزرای مربوطه این موضوع را در کمسیون بررسی می کند.

نماینده تهران در خانه ملت، افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص دوری از هرگونه تشنج، این کارها به هیچ وجه مورد قبول نیست. از طرفی خود مسئولین باید به این مسائل حساس باشند و رفتار مسئولین نباید تحریک کننده باشد.

به گفته وی، نباید این طور باشد که هر کسی اراده کرد در جامعه بی نظمی ایجاد کند و وضعیتی ایجاد کند که در شان ملت ایران نباشد.

کوثری با اشاره به راهپیمایی پرشکوه مردم در 22 بهمن گفت: مردم اینچنین درخشان در روز 22 بهمن وارد صحنه می شود و حالا تعدادی که بنظر نمی تواند بدون برنامه ریزی باشند این کارها را انجام می دهند.

وی ادامه داد: این اقدام یا سازمان دهی محلی شده و یا افرادی که پشت آنها گرم است این موضوع را هدایت کرده اند. ما به هیچ وجه چنین اقداماتی را از جانب هیچ کس نمی پذیریم.

نماینده تهران در مجلس اتفاقاتی که در روز 22 بهمن در قم رخ داد را نشان دهنده منیت افراد دانست و افزود: اینکه عده ای حاضر نیستند نصیحت رهبری را گوش کنند و خود را در هر زمینه دارای قدرت تشخیص می دانند درست نیست.

وی با تصریح بر اینکه متضرر نهایی این مساله خود این افراد هستند اظهار داشت: مردم حرکات این افراد را مشاهده می کنند و در مورد ایشان قضاوت خواهند کرد و لذا اگر در جهت آرام کردن و رعایت مسائل نباشند مردم خودشان در مورد این افراد تصمیم خواهند گرفت.

بسیاری از نمایندگان از احمدی نژاد خواستند تا آن مسائل را مطرح نکند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با اشاره به وقایع استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه استیضاح وزیر کار خیلی از نماینده های مجلس با آقای رئیس جمهور صحبت کردند تا ایشان این مسائل را مطرح نکنند تا رای گیری صورت بگیرد و اگر این مسائل مطرح نمی شد استیضاح رای نمی آورد ولی آقای رئیس جمهور برنامه داشتند که حتما این بحث بگم بگم را ادامه بدهند.

وی اضافه کرد: اگر آقای رئیس جمهور با وجود اسنادی مانند آنچه که در مجلس ارائه کردند ادعایی دارند من می گویم که ایشان چیزی ندارند و این کارها یک مسئله روانی و شعاری  است.

واکنش به "زنده باد بهار" احمدی نژاد

در ادامه عضو کمسیون امنیت ملی مجلس درخصوص شعار انتخاباتی رئیس جمهور در روز 22 بهمن می افزاید: جناب رئیس جمهور در صحبت های خودش دیگران را محکوم می کنند و دم از مهندسی انتخابات توسط افراد دیگر می زنند ولی خود ایشان با شعار "زنده باد بهار" که یک شعار انتخاباتی است و شعار جریان انحرافی است اینچنین به جهت دهی انتخابات می پردازند.

کوثری تاکید کرد: این کار از تریبون عمومی مراسم 22 بهمن تخلفی است که نباید ایشان مرتکب می شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رازقی
United States
من هوادار لاریجانی نیستم اما اتفاقات روز 22 بهمن خیلی زشت بود.
شربتیان
United States
حادثه قم طرح جریان انحرافی بود و دست آنها در این کار پیدا بود.
احمد
اخلال گران درهنگام سخنرانی رئیس جمهوردرمجلس چطور؟
United States
بله این حق گویان پشتشان به خدا گرم است الباقی حرفها بی اساس