شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۱۰

خاتمی: قطعاً صلاحیت من در انتخابات تایید نمی‌شود

روسای ستاد تهران و شهرستان اصلاح‌طلبان مشخص شدند
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۵
کد مطلب: 267246
سعید حجاریان که صحنه سیاسی کشور را درآستانه انتخابات برای ورود اصلاح طلبان آماده میبیند از خاتمی خواست تا در این دوره از اتخابات برای اصلاح ططلبان " قلندری" کند.
خاتمی: قطعاً صلاحیت من در انتخابات تایید نمی‌شود
به گزارش جهان، برخی سران اصلاحات این روزها به این نتیجه رسیدند که نظام از آنها تقاضا خواهد کرد در انتخابات حضور داشته باشند؛ به همین خاطر سعید حجاریان یکی از تئوریسین های جریان اصلاحات معتقد است خاتمی باید در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ حضور داشته باشد.

وی از خاتمی درخواست کرده تا به میدان بیایید و برای اصلاح طلبان "قلندری" کند.

این در حالی است که خاتمی هنوز اوضاع را برای آمدن خود مناسب نمی داند و اخيراً نیز در پي تقاضاي بعضي فعالان سياسي و از جمله برخي زندانياني كه ورود وي به انتخابات را راهگشا مي دانند قاطعانه گفته است هرگز اين اتفاق نخواهد افتاد؛ شرایط رای من مثل سابق نیست و بعيد است به پنج میلیون هم برسد. 

از سوی دیگر خاتمی در برخی جلسات اخیر خود، صریحا اعلام داشته که قطعا صلاحیت وی در دوره آتی انتخابات از سوی نظام تائید نخواهد شد.

با این حال اصلاح طلبان که در پی کسب مشروعیت برای خود هستند، بازسازی بدنه خود را شروع کرده اند.

قرار است در انتخابات پیش رو جریان اصلاحات مسئولیت ستاد انتخابات استان تهران خود را به احمد مسجدجامعی وزیر سابق دولت خاتمی و مسئولیت ستادهای شهرستان خود را نیز به معصومه ابتکار رئیس سابق سازمان محیط زیست دولت اصلاحات بدهند.

برخی منابع نزدیک به اصلاح طلبان معتقدند هنوز بین خاتمی و عبدالله‌نوری بر سر رهبری اصلاحات در این دوره از انتخابات اختلافات زیادی وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حرف حق
با اینکه زیاد ازت راضی نیستم و خیلی اشتباهات بزرگی کردی در زمان خودت ولی حاضرم بین بد و بدتر بد رو انتخاب کنم حداقلش از این آقا بهتر بودی چون دم از عدالت که این آقا با این شدت زد، نزدی ولی جیب مردم رو هم نسبت به این آقا بیشتر خالی نکردی .
مردم بیشتر ارامش داشتن. یکی به نعل می زدی یکی به میخ اما کجدار و مریز مملکتو اداره می کردی
Iran, Islamic Republic of
چشم بسته غيب گفتيا!!
اگر خاتمی بار دیگر در محک رای ملت قرار گیرد، ادعاها درباره کارآمدی یا ناکرامدی دولت او، خیانت یا خدمت وی و... روشن خواهد شد همین عوامل مانع از ان است که وی تایید صلاحیت شود
United States
این دست ادعا ها رو هم در انتخابات گذشته داشتن ولی دیدن مردم خلاف ادعای اونا عمل کردن مجبور شدن علم دروغین تقلب رو بلند کنن
Iran, Islamic Republic of
اجازه ورود به انتخابات را به اصلاح طلبان نمي دهند زيرا اگر آنها بيايند مانند سال 76 با راي بالا خاتمي راي مي آورد و اين به مزاق اصول گرايان و افراطيون سازگار نيست.!
دوست تو
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اینقدر محکم حرف نزنید لازم نیست هر چیزی رو محکم بگی چرا در مباحثی که به هیچ وجه در توانتان نیست نظر بدین این طوری یقینی حرف میزنی. از کجا میدونی مردم مثل سال 76 بهش رای میدن ایشون
هم مثل همین دولت مشکلاتی رو داشت نباید اونها رو فراموش کنیم.
دوست
دوست عزیز مراجعه کنید ببینید شعار سال 76 خاتمی چی بود؟ایا مردم به خاطر اصلاح طلبی به ایشان رای دادند یا به خاطر اینکه دم از خط امام می زد؟
مردم ایران بیدارند و دیگر در دام گرفتار نخواهند شد دامی که 8 سال از سال 68 تا 76دانه ریز می شد.
علیرضا
از انتخابات شوراهای دوم به این طرف اصلاح طلبان در هر انتخاباتی که برگزار شده بازنده مطلق بوده اند. اتخابات دوم شوراها، مجلس هفتم، مجلس هشتم، شوراهای سوم، ریاست جمهوری نهم، ریاست جمهوری دهم و مجلس نهم
ولی خوشم میاد که از رو نمیرن و هنوز با پررویی تمام زبون درازی میکنند!
واقعا که اصولگراها باید اعتماد به نفس رو از این جماعت یاد بگیرن!!
Iran, Islamic Republic of
قربون آدم چیز فهم
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
خیلی بی شرمی می خواهد که اصلاح طلبان با مشکلاتی که برای کشور عزیزمان بوجود آوردند درباره بخواهند بعنوان مسئولان سیاسی کاندید شوند .