يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۵

آقای خاتمی! اگر سربلندی نظام را می‌خواهید، عذرخواهی کنید

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 316137
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آقای خاتمی! اگر شما، همراهان و همفکرانت سربلندی نظام را می‌خواهید، از اعمالی که در تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ انجام دادید، عذرخواهی کنید.
به گزارش جهان، احمد نجابت عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به سخنان سید محمد خاتمی مبنی بر عدم وجود افراطی‌گری در جریان اصلاح‌طلبی اشاره کرد و اظهار داشت: ریشه اصلاح طلبان به حلقه کیان معروف یعنی سروش، کدیور و حجاریان برمی‌گردد که تیر ۷۸ را در کشور به وجود آوردند و پس از ۱۰ سال فتنه ۸۸ را برنامه‌ریزی کردند.

وی تاکید کرد: لیبرال دموکراسی در ظاهر یک شعار شیک و مدرن است اما در باطن به افراطی‌گری می‌پردازد؛ این جمله «معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنیم» فقط یک شعار است چرا که آنان هر کس که مخالف نظراتشان باشد را نابود می‌کنند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: علت اصلی منحل و نابود شدن حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب ریشه در افراطی‌گری داشت.

نجابت به این سخن خاتمی مبنی بر اینکه سربلندی نظام را می‌خواهیم اشاره و تصریح کرد: آقای خاتمی! اگر شما، همراهان و همفکرانت سربلندی نظام را می‌خواهید، برای اولین بار و آخرین بار از اعمالی که در تیر ۷۸ و فتنه ۸۸ انجام دادید و کشور را دچار گرفتاری کردید، عذرخواهی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خاتمی دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگه
اگر بنا بر عذر خواهی باشد اول باید کسانی عذر خواهی نمایند که دولت قبلی را سر کار اوردند وتمام وکمال حمایتش کردند وراه هر گونه نقد وانتقاد را برایش بستند وانرا قدیس نموده وبه امام زمان وصل نمودند واخرش هم معلوم نشد ان 700 و800 میلیارد دلار درامد نفتی چگونه وکجا هپلی وهپو شد وکشور امروز بجائی رسیده که نباید میرسید همه چیز هنگ نموده است
نه برادر عزیز اشتباه نکن کسانی باید عذر خواهی کنند که در جریانات 18تیر 78 وفتنه88 در دست آمریکا و انگلیس و فرانسه واسراییل منافقین وبهائیها دمکرات و کومله وسلطنت طلبها ....برای سقوط نظام جمهوری اسلامی تلاش میکردند
Iran, Islamic Republic of
همه دشمنان و شما باید از محبوبترین فرد نزد ایرانیان عذر خواهی کنید خاتمی کبیر است