پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۲
۳۲
حجت الاسلام طائب در گفت و گو با جهان نیوز:

طراحان انتخابات آزاد دست‌شان با سازمان سیا در یک کاسه است

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 266619
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب درباره ورود رهبر انقلاب و انتقاد ایشان از مطرح کنندگان طرح "انتخابات آزاد" عنوان کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری شخصا از کسانی که مسئله انتخابات آزاد را مطرح می کنند انتقاد کردند، علل مختلفی دارد و باید ریشه یابی شود.
طراحان انتخابات آزاد دست‌شان با سازمان سیا در یک کاسه است
وی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جهان نيوز افزود: شروع گفتمان انتخابات آزاد از ناحیه دشمن بود، در حقیقت دشمن وقتی دید که در انتخابات آینده هیچ اهرم فشاری برای تضعیف و مشکل سازی برای ملت ایران اسلامی ندارد، آمد و این داستان آزادی در انتخابات را مطرح کرد.

رئیس قرارگاه فرهنگی عمار اضافه کرد: هرچند دشمن از ابتدای انقلاب تا به حال سنگ اندازی کرده و موفق نشده، ولی از آنجایی که کارش دشمنی کردن است لذا وارد عرصه شده تا توان خود را جمع کند تا شاید بتواند ضربه ای وارد کند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب ابزار تهاجم و مشکل سازی دشمن برای انتخابات ریاست جمهوری 92 را پروژه "انتخابات آزاد"
وقتی رضا پهلوی می آید و مطرح می کند که باید در ایران انتخابات آزاد باشد لذا کسانی که در داخل هم این مباحث را مطرح می کنند، دستشان با سازمان سیا در یک کاسه است و یا دست کم غافل هستند.
دانست و گفت: برخی از عوامل داخلی دانسته و در هماهنگی با اردوگاه خارج نشین و سازمان سیا درون این پدیده وارد شدند و برخی هم نا آگاهانه در پازل دشمن حرکت کردند.

این استاد درس خارج فقه حوزه ابراز داشت: علت اینکه می گوئیم برخی از عوامل داخلی که این بحث را مطرح می کنند دست شان در دست سازمان سیا است این است که رضا پهلوی از نیروهای سازمان سیاست و از آنجایی که او در پناه آمریکایی ها عمل می کند و از خود اختیار ندارد. وقتی او می آید و مطرح می کند که باید در ایران انتخابات آزاد باشد لذا کسانی که در داخل هم این مباحث را مطرح می کنند، دستشان با سازمان سیا در یک کاسه است و یا دست کم غافل هستند.

وی افزد: کسانی که از این به بعد به این موضوع در داخل دامن بزنند، معلوم می شود که دیگر بازی خورده نیستند بلکه همراه و همیار مستکبرین می باشند. ملت ایران هم تکلیف‌شان را با اینگونه افراد روشن خواهد کرد. البته مردم ما به راحتی از این ترفند دشمن عبور می کنند و این پروژه موجب دردسر برای نظام نخواهد شد.

رئیس قرار گاه عمار یاد آور شد: در فتنه 88 کسانی بودند
کسانی که از این به بعد به این موضوع در داخل دامن بزنند، معلوم می شود که دیگر بازی خورده نیستند بلکه همراه و همیار مستکبرین می باشند. ملت ایران هم تکلیف‌شان را با اینگونه افراد روشن خواهد کرد.
که نمی دانستند برای دشمن کار می کنند و یک عده هم رسما و دانسته در پازل دشمن قدم بر می داشتند. حالا در شرایط فعلی که دشمن با بحث انتخابات آزاد وارد میدان شده این دو دسته امکان دارد مجددا نادانسته یا دانسته او را همراهی کنند. این فصل الخطاب رهبری تکلیف را روشن کرد تا کار به فتنه گری این دو گروه نرسد.

مهدی طائب خطاب به کسانی که جدول دشمن در پروژه انتخابات آزاد را پر کرده اند، ابراز داشت: بعد از فصل الخطاب رهبری در این خصوص هر کسی این بحث را مطرح کند باید درخود تردید کند.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در همین راستا برای بصیرت افزایی مردم در رخدادهای پیش رو بحث راهکار "تقوای دسته جمعی و هوشیاری همگانی" را مطرح کردند.

به گفته این استاد حوزه "وقتی انسان با یک مسئله ای روبروست که با منافع ملی و عمومی جامعه سرو کار دارد، رعایت قواعد اصول در رفتارها بسیار مهم است. رعایت این قواعد همان تقواست. چنانچه در تقوای فردی انسان مجاب می شود که واجبات و محرمات را رعایت کند در تقوای جمعی نیز همین مسئله مطرح است که اگر مصالح اجتماع را رعایت بکنیم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا اينكه رضا پهلوي ميگويد انتخابات آزاد خيلي خنده دار است كه پسر يك ديكتاتور جنايتكار از انتخابات آزاد سخن بگويد و عده اي در داخل دنبال او بروند مسخره است و انتظار داشته باشند ملت شهيد داده كه پدر جنايتكار همين مسخره آنها را به شهادت رسانده بدنبال آنها حركت كنند ....فقط منتظر اذن امام خامنه اي هستيم كه كار را يكسره نماييم و شر اين انسانهاي كوچك و خود فروخته را از انقلاب كم كنيم....و الله خير الحافظين
مرگ بر این دیکتاتور و پدر ... اش!
اینها دستشون به گندم ری هم نمیرسد
ان‌شاءالله
فقط مهم این هست که عوامل داخل عقل به خرج بدهند و فکر نکنند که سوابقشون سپری برای آنها خواهد بود و میتوانند هر ... دلشان خواست بکنند همان گونه که بعضا در سال 88 کردند!!!
به قول حضرت امام :
میزان حال افراد است( و لاغیر!)
منظوری
Iran, Islamic Republic of
یارو رو به روستا راه نمیدادند سراغ کدخدا رو میگرفت حالا حکایت اصلاح طلبان ماست... بعد از این همه فتنه گری تازه یادشون افتاده که انتخابات باید آزاد باشد!
کیا
اصلاح طلبان اول توبه کنند بعد سخن از ازادی انتخابات بگویند
هومن
توبه ی گرگ، مرگه.
رازقی
United States
لابد منظورشون از انتخابات آزاد اینه که اوباما و نتانیاهو و مسعود رجوی و مریم قجر و رضا پهلوی هم بتونند کاندیدا شوند؟
Iran, Islamic Republic of
به هر حال انتخابات باید آزاد باشد و این یعنی مردمسالاری دینی . ا
Iran, Islamic Republic of
خب اینکه شما گفتی اظهر من الشمس است و همه میدونن
اما بستگی داره حرف حق رو که و به چه نیتی میزنه
خوارج هم جلوی امیرالمومنین میگفتند : لا حکم الا لله
حرفشون درست بود
آیه قرآنه
اما نیتشون و اینکه در برابر کی میگن خیلی مهم بود
نجفی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
جناب رازقی... این را مطمئن باشید که معنای انتخابات آزاد در هیچ کشور پیشرفته ای در دنیا این نیست که افرادی کاندیدا شوند که اصل آن حاکمیت را قبول نداشته و عملاً ضربه زنی به حاکمیت در پرونده شان باشد .. بروید تحقیق کنید ببنید کدام کشور غربی اجازه ورود به عرصه کاندیداتوری به افرادِ منتقد !!! را چه برسد به مخالف را می دهند ... ولی در ایران منتقدان همیشه کاندیدا بوده اند ... شما را ارجاع می دهم به حافظه با انصاف تاریخ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
چون رضا پهلوی گفته انتخابات آزاد پس هر کی بگه انتخابات آزاد دستش به همراه رضا پهلوی تو دست آمریکاست، آخه این چه استدلالیه، حق رو با حرف باید شناخت نه با اشخاص.
امین الرعایا
تو که با همه مخالفی
پس کی تو این کشور خوبه؟
حرفت درسته ولی کمی اعتدال درست تره
حامد
الآن شما يقه ي كي رو چسبيدي؟
با حاجاقا طائبي؟
بنده خدا ايشون در تشخيص و تحليل چشم دشمن رو كور و كمرشون رو شكسته.
خدا ايشون و برادرانشون كه هر كدوم در رآه انقلاب مجاهدت ها داشتند رو حفظ و حمايت كنه
وقتي حرفهاي هاشمي و حرفهاي مخالفانش را در برابر هم قرار دهيم به اصالت هاشمي و سطحي بودن مخالفانش پي مي بريم. کاش کسي آنها را جمع کند و در مقابل هم قرار داده منتشر کند.
شاهپور
Italy
همه انتخاباتها آزاد بوده و انشاالله ازاد خواهد بود
فاطمی
United States
من در انتخابات به سید بزرگوار خاتمی رای میدم
ALI
چرا از انتخابات آزاد میترسید؟
نجفی
Russian Federation
باسلام
علی آقا . اولاً بفرمایید از کی انتخابات در این کشور آزاد نبوده؟ ثانیاً اگر منظور شما و هم فکرانتان از انتخابات آزاد راه دادن کسانی ( به عنوان کاندیدا) به انتخابات که اصل نظام را قبول ندارند و به دنبال تخریب همه چیز هستند مطمئن باشید این رسم در هیچ کشوری به خصوص غرب و آمریکا انجام نمی شود مثلاً در همین آمریکا ( که داعیه دار انتخابات آزاد!!! است) کاندیداها یا از دموکرات ها هستند یا جمهوری خواه و جالب است که بدانید هر دوی این احزاب از اصول کلی آمریکا و حمایت از صهیونیسم کاملاً دفاع می کنند ...پس علی جان ... بفرمایید منظورتان کدام انتخابات آزاد است
دستی که در جیب بیت المال است چی می شود
United States
تواز كجا ميدونى دستشون تو دست سياست؟
محمد
آنها که تهران را به آتش کشیدند حتی لیاقت رای دادند هم ندارند چه برسد به کاندیداتوری
به آقای محمدعلی ابطحی پیشنهاد میکنم همین روزها مصاحبه کنند و آزادانه افشا کنند که "انتخابات آزاد" رمز فتنه جدید است.
انتخابات آزاد که چیز بدی نیست همان طور که انتخابات های جمهوری اسلامی همگی آزاد بوده اما منظور چپیها از این واژه فتنه گری و آشوب است
دوست
برای مقابله با سیا و همراهان آن بیایید انتخابات را بسته برگزار کنیم نه آزاد.
Iran, Islamic Republic of
باشه منتظر اظهار نظر شما بودیم
Iran, Islamic Republic of
چرا تریبون در اختیار فتنه گرانی قرار دارد که دائم این واژه ظاهرفریب را تکرار کنند؟
خدایا از عمرماکم کن به عمرحضرت اقا اضافه کن
یاس
به نظر من همه دارن یجورایی از پشت بام می یفتن بعضی از افراط بعضی از تفریط حالا وسط بوم کی میخواد با دشمن مقابله کنه خدا میدونه وخودش . بهتره همه اختلاف سلیقه ها رو کنار بذارنو یکی بشن .
ایشون دائم دارند تکلیف روشن می کنند
این گردن کلفت شبیه ترین فرد به ... است بعید نیست آخر عمرش هم به سرنوشت وی دچار شود.
Iran, Islamic Republic of
انصافا" ضمن ارادت به مسئولین محترم نظام، انتخابات آزاد این نیست که ابتدا نصف بعلاوه یک شورای محترم نگهبان یعنی هفت نفر از میان کاندیداها چند نفر را انتخاب کنند بعد ملت هفتاد و پنج میلیونی مجبور باشد با تبعیت از این هفت نفر از میان کسانی که این هفت نفر انتخاب کرده اند یکی را انتخاب کند . انتخابات آزاد همانی بود که در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام شد و تنوع کاندیداها و آزادی انتخابات کاملا" محسوس بود .
البته این را هم بفرمایید که از اون روش ها امثال بنی صدر در اومدن. عاقلانه ترین روش همینه که چند نفر معتمد کار جدا سازی سره از ناسره رو برای مردم انجام بدن نه اینکه یه مشت خوب و بد فله ای بیان که مثلا اسمش بشه آزادی. شما آزادی رو با هرج و مرج و بی در و پیکری اشتباه گرفتی برادر!
Denmark
شعار انتخابات آزاد یک مغلطه سیاسی برای فریب مردمه. خدا فقط جنس این حضرات اصلاح طلبو می شناسه
م منشی زاده"پورا"
Iran, Islamic Republic of
,چند بیتی در وصف اصحاب فتنه و انحراف و رمز واژه آشوب در انتخابات بعدی(انتخابات آزاد)

باز فصل انتخابی تازه است
فصل بارش از سحابی تازه است

باز گویا این قطار انقلاب
در مسیرش پیچ و تابی تازه است

فتنه های نو به نو از ره رسد
فتنه‌گر در فکر خوابی تازه است

تا که گم سازند راه چشمه را
غرب دنبال سرابی تازه است

چاه فتنه گر چه خشکیده،ولی
فتنه‌گر دنبال آبی تازه است

مست نکرد او را مِیِ هشتادو هشت
نَک به دنبال شرابی تازه است

فتنه همبستر شده با انحراف
طفلشان لابد که "باب"ی تازه است

"انتخاب آزاد گردد" این شعار
فتنه را رنگ و لعابی تازه است

عاملان فتنه در تردید و شک
در ایاب و در ذِهابی تازه است

فتنه کاندیدا ندارد رو کند؟
یا پِیِ یک کشک سابی تازه است؟!

گاه شیخی را جلو می¬افکند
گاه نیز دنبال شابّی تازه است

این بت عیّار همچون مطربان
بر رُخش هر دم نقابی تازه است

فتنه‌گر از دین روی بر تافته؟
یا ز حق او را کتابی تازه است؟!

فتنه دستور ز بالا دارد
همرهش کارت شتابی تازه است

امت اما دل به رهبر داده است
چون که رهبر بوترابی تازه است

باز هم فتنه شکست خواهد خورد
بعد از آن وقت عتابی تازه است