يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
همه برای گرفتن کرسی جهانی دست و پا می زنند ولی ؟

چرا کرسی نایب رییسی جهان از دست رفت؟

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۸
کد مطلب: 256022
در حالی که خوزه پرورنا رییس فدراسیون جهانی کانوئینگ از دنیامالی درخواست کرده بود که وی برای نایب رییسی اول کاندیدا شود و تقریبا همه چیز برای به دست آوردن کرسی جهانی برای کشورمان فراهم شده بود با لجبازی مسئولان کم تدبیر به دلیل مشکلات فدراسیون ایران و تعلیق فدراسیون وی نتوانست کاندیدا شود و این کرسی جهانی براحتی از دست رفت !
به گزارش جهان به نقل از تابناک، اجلاس فدراسیون قایقرانی با حضور احمد دنیامالی رییس برکنار شده فدراسیون قایقرانی ایران در سن پترزبورگ برگزار شد. عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی که پیش از این قرار بود برای نایب رییسی اول این فدراسیون کاندیدا شود، به دلیل مشکلات فدراسیون ایران و تعلیق فدراسیون نتوانست کاندیدا شود و این کرسی جهانی را از دست داد. 

اجلاس فدراسیون جهانی قایقرانی کانو که در شهر سن پترزبورگ برگزار شده تمامی روسای فدراسیون‌ها و کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون جهانی حضور داشتند. با توجه به اینکه فدراسیون قایقرانی ایران توسط فدراسیون جهانی تعلیق شده اما احمد دنیامالی که عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی است، و فدراسیونهای جهانی هنوز او را رییس فدراسیون ایران می‌دانند، در این اجلاس حضور داشت .

در این اجلاس برگزاری انتخابات رییس چهار سال آینده و اعضای کمیته‌های مختلف در دستور کار قرار گرفت که خوزه پرورنا با کسب ۸۴ رای از ۱۰۰ رای در سمت خود ابقا و رییس چهار سال آینده فدراسیون جهانی کانوئینگ شد. این اجلاس هر دو سال یک بار تشکیل می شود .

احمد دنیامالی عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی که پیش از این قرار بود برای نایب رییسی دوم این فدراسیون کاندیدا شود، به دلیل مشکلات فدراسیون ایران و تعلیق نتوانست کاندیدا شود و این کرسی را از دست داد.

لوچیانو از ایتالیا با ۸۱ رای خزانه‌دار شد، کستا ارنا از آفریقا با ۵۲ رای نایب رییس دوم شد. فرانک گارنر رییس کمیته کانو و میشل پرونو رییس کمیته کانو اسلالوم شدند.

ضمنا پس از اجلاس دو سالانه فدراسیون قایقرانی احمد دنیامالی که پیش از این نماینده توسعه قایقرانی در آسیا بود،‌ در این سمت ابقا شد و گزارشی از برنامه‌های خود ارائه داد که اصلی‌ترین آن توجه به توسعه قایقرانی در غرب آسیا بود.

در پایان این اجلاس احمد دنیامالی که پیش از این نماینده توسعه قایقرانی در آسیا بود،‌ در این سمت ابقا شد و گزارشی از برنامه‌های خود ارائه داد که اصلی‌ترین آن توجه به توسعه قایقرانی در غرب آسیا بود.

این در حالی است که اسبقیان به این اجلاس دعوت نشده بود ! در این اجلاس برنامه‌های فدراسیون قایقرانی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز اعلام و تایید شد. کنگره بعدی فدراسیون قایقرانی در سال ۲۰۱۴ و به میزبانی ورشو لهستان برگزار خواهد شد.

گفتنی ست وزارت ورزش و جوانان در آستانه مسابقات المپیک لندن احمد دنیامالی را از کار برکنار کرد. در نامه ای که خوزه پرورنا رئیس فدراسیون جهانی کانو به محمد عباسی وزیر ورزش ایران نوشته است، ورزشکاران ایران تنها با تایید احمد دنیامالی رئیس برکنار شده فدارسیون قایقرانی ایران مجاز به شرکت در المپیک لندن هستند. در سراسر این نامه هفت بندی، فدراسیون جهانی بر این نکته تاکید دارد که رئیس فدارسیون قایقرانی ایران از نظر آنها همچنان احمد دنیا مالی است و این فدراسیون در صورتی می تواند فعالیت های خود را ادامه دهد که زیر نظر احمد دنیامالی باشد، کسی که از نظر وزیر ورزش ایران جایی در فدراسیون قایق رانی ندارد.

متاسفانه در حالی که خوزه پرورنا رییس فدراسیون جهانی کانوئینگ از دنیامالی درخواست کرده بود که وی برای نایب رییسی اول کاندیدا شود و تقریبا همه چیز برای به دست آوردن کرسی جهانی برای کشورمان فراهم شده بود با لجبازی مسئولان کم تدبیر به دلیل مشکلات فدراسیون ایران و تعلیق فدراسیون وی نتوانست کاندیدا شود و این کرسی جهانی براحتی از دست داد !

در ضمن جهت یادآوری آقایان عرض می کنیم ، اگر فدراسیون دوچرخه سواری تعلیق شود و اساسنامه طبق ماده ۱۰ (دخالت دولت در ورزش ) اصلاح نشود ، کرسی ریاست پیست آسیا گرفته می شود . .

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *