دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

علت اصلی اعتراض قایقرانان چه بود!

چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 330774
مدیرتیم‌های ملی قایقرانی گفت: بچه‌ها به پرداخت نشدن حقوق‌های خود معترض هستند.
علت اصلی اعتراض قایقرانان چه بود!
به گزارش جهان،ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص اعتصاب ملی‌پوشان قایقرانی ایران گفت: با توجه به اینکه بچه‌ها حدود 4 ماه است حقوق نگرفته‌اند، در شرایط روحیه خوبی قرار نداشتند. آنها با من و ابراهیمی در این مورد صحبت کردند و خواستار ترک اردوی تیم ملی شدند.
 
وی ادامه داد: این موضوع خواسته بچه‌ها بود که اردوها را ترک کنند و من هم موافقت خود را با این موضوع اعلام کردم اما نمی‌دانم فدراسیون با این موضوع موافقت کرده است یا خیر.
 
مدیر تیم‌های ملی قایقرانی با بیان اینکه شرایط کنونی خوب نیست، تاکید کرد: وقتی بچه‌ها شرایط روحی مناسبی ندارند، نمی‌توان به آنها فشار زیادی وارد کرد. البته این تعطیلی در چنین مقطع زمانی اصلا مناسب نیست. شرایط به همین صورت پیش برود نمی‌توان نتیجه مناسب کسب کرد و تعطیلی اردو بیش از یک هفته ضرر است.
 
وی با بیان اینکه اعتراض اصلی بچه‌ها به حقوق‌های معوقه  بوده، تصریح کرد: اعتراض قایقرانان به خوابگاه و غذا هم بوده اما وقتی مسائل روحی در میان باشد، سایر مسائل هم به وجود می‌آید. اگر مشکل حقوق ورزشکاران حل شود سایر مسائل رفع خواهد شد. ما نمی‌‌گوییم مقصر شخص خاصی است اما هرکسی چند ماه حقوق نگیرد معترض خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *