يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

گردان‌های قسام پهباد اسراییل را زدند

جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 255051
شبکه الجزیره روز جمعه اعلام کرد: گردانهای عزالدین قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس) یک فروند پهپاد ارتش صهیونیستی را سرنگون کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، گردان های قسام تصاویری از پهپاد اسرائیلی را منتشر و اعلام کردند این پهپاد در حالی سرنگون شد که در آسمان غزه در پرواز بود.

این گردان ها همچنین اعلام کردند که موشک زمین به هوا در حالی به یک جنگنده رژیم صهیونیستی شلیک شد که این جنگنده سرگرم بمباران مناطقی در نوار غزه بود.

جنگنده های ارتش صهیونیستی طی ساعات شب گذشته و بامداد امروز ده ها حمله هوایی علیه اهداف متعدد و غیر نظامی در نوار غزه انجام دادند.

به گفته خبرنگار الجزیره، در حمله اشغالگران به شهرک ˈبیت حانونˈ واقع در شمال نوار غزه حداقل ۳ کودک به شهادت رسیدند. منابع پزشکی هم اعلام کردند که حملات شبانه رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین مجروح داشت.

برپایه این گزارش قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق اطراف منزل ˈاسماعیل هنیهˈ نخست وزیر دولت منتخب فلسطین را گلوله باران کردند.

ˈافیخای اذرعیˈ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که ارتش قوای زمینی خود را در اطراف غزه گرد آورده است.

اذرعی پس از آن این خبر را اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو رئیس کابینه رژیم صهیونیستی دستور گسترش عملیات نظامی علیه غزه از نیمه شب جمعه را تایید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *