يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
تحولات احتمالی در نیمکت های لیگ برتر؛

مایلی کهن و مظلومی امشب صاحب تیم می شوند؟

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 250636
در حالیکه اغلب علاقه مندان به فوتبال چشم به بازی حساس تبریز میان تراکتورسازی و استقلال دارند، یک بازی مهم دیگر نیز در تهران بر گزار خواهد شد که حساسیت آن برای مربیان دو تیم و آلترناتیوهای آنها بسیار بالاست!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان،  دیدار دو تیم پیکان و مس کرمان در شرایطی برگزار می شود که مغلوب شدن هر کدام از این تیم ها در بازی امروز به تحول روی نیمکت آن منجر خواهد شد.
 
مسوولان باشگاه مس کرمان مدتهاست که در اندیشه تغییر کادر فنی خود هستند و مشکلاتی که با ابراهیم قاسمپور دارند نیز مزید بر علت شده است تا در تغییر کادر فنی خود عجله به خرج دهند.

حتی منابع آگاه خبر می دهند که پس از رسانه ای شدن بحث حضور پرویز مظلومی در گهر درود، آنها (مدیران مس) با این مربی تماس گرفته خواستار قرارداد نبستن وی با درودی ها شده اند؛ موضوعی که البته طرفین مذاکره کننده آن را تایید نکردند.
 
آنگونه که از باشگاه کویری خبر می رسد اگر مس کرمان در بازی امروز برابر پیکان به یک شکست دیگر تن دهد، پرویز مظلومی جای قاسمپور را می گیرد.
 
از سوی دیگر در باشگاه پیکان نیز داستان متفاوت نیست و مدیران این مجموعه مدتهاست که در اندیشه تغییر در کادر فنی خود هستند اما با سیاست خاصی از رسانه ای شدن این داستان خودداری کرده اند. محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی ایران و یکی از گزینه های چند هفته قبل باشگاه صنعت نفت آبادان حالا به جدی ترین گزینه برای مسوولان باشگاه پیکان تبدیل شده است و خبر می رسد که اگر پیکان امروز بازنده مصاف با مس باشد، این مربی جای عبدالله ویسی را خواهد گرفت.
 
با توجه به این ماجرا قطعا تساوی در بازی امروز مس و پیکان، برای آلترناتیوها(مایلی کهن و مظلومی) که بازی را قطعا از راه دور تعقیب می کنند، خوشایند نیست و برای ویسی و قاسمپور نیز از باخت بهتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *