يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۲
دلم برای استقلال تنگ شده است

واکنش تند مظلومی به جایگاه قلعه نویی

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 390246
پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال می گوید اگر او این نتیجه ها را گرفته بود، صددرصد اخراجش می کردند
 به گزارش جهان فیفادی نوشت: پرویز مظلومی سرمربی سابق استقلال می گوید اگر او این نتیجه ها را گرفته بود، صددرصد اخراجش می کردند.

مگر می شود دلم برای استقلال تنگ نشود، من در این تیم خاطرات خوبی داشتم گاهی یاد آن روزهایی که در استقلال بودم را خالی می کنم چون با عشق در آن تیم کار کردم ولی متاسفانه عده ای نگذاشتند که کارم را در استقلال انجام بدهم. زمان من تماشاگران زیادی به استقلال می آمدند. حالا که بازی ها پنجشنبه و جمعه برگزار می شود، تماشاگران زیادی به استادیوم نمی آیند.

ولی زمان ما ماه رمضان و وسط هفته ۸۰هزار نفر به ورزشگاه می آمدند. فکر می کنم یکی از دلایل آن این باشد که زمان من ستاره های زیادی در فوتبال بوده است. کریم باقری، علی کریمی و فرهاد مجیدی باعث می شدند که تماشاگران زیادی به استادیوم می آمدند.

کادرفنی باید بگوید چرا استقلال نتیجه نمی گیرد
کادرفنی استقلال به خوبی می داند مشکل استقلال از کجاست و من حرف نزنم بهتر است. من با تیم نیستم و نمی دانم این تیم چه ضعفی دارد که در ۷ هفته اخیر ۶ امتیاز گرفته است؟ به هر حال اعضای کادرفنی می دانند که مشکل تیم از کجاست؟

قهرمانی برای استقلال دور از دسترس نیست
هنوز هم برای استقلال قهرمانی دور از دسترس نیست. بچه ها باید بیشتر تمرکز کنند تا بتوانند در هفته های بعدی این نتایج را جبران کنند. استقلال مهره های بسیار خوبی دارد و به نظر من قهرمانی دور از دسترس نیست. اگر من این نتایج را گرفته بودم حتما تا اینجای فصل اخراج شده بودم. همانطور که دیدید این اتفاق هم افتاد. من فکر نمی کنم نتایج بدی در استقلال گرفته باشم ولی به من اعتماد نشد، البته فوتبال همین است. گله ای هم ندارم.

مقام قهرمانی و نایب قهرمانی جام حذفی مقام بدی نیست
سال آخری که من در استقلال بودم در لیگ دوم شدیم و در جام حذفی موفق شدیم به مقام قهرمانی برسیم. فکر نمی کنم اینها نتایج بدی باشد. من با این کارنامه ای که داشتم تصمیم گرفتند من را از کار برکنار کنند. دوست ندارم بگویم که کسی پشت من را خالی کرد چون نزدیک دربی هست و دوست ندارم برای تیم حاشیه سازی کنم.

پولم را بدهید
دو سال برای استقلال خالصانه زحمت کشیدم، شب و روزم برای این تیم گذاشتم ولی هنوز پولم را نداده اند. با وجود اینکه مشکلات زیادی داشته ام اما هنوز از این تیم شکایت نکرده ام و منتظر هستم ببینم آقایان کی پول را می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *