شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

احتمال فروپاشي کابينه نتانياهو قوت گرفت

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 247995
رسانه هاي رژيم صهيونيستي از قوي شدن احتمال فروپاشي کابينه نتانياهو به سبب تشديد اختلافات وي با وزير جنگ اين رژيم خبر دادند .
به گزارش جهان، باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاري دولتي قطر ، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي ديروز از ايهود باراک  وزير جنگ اين رژيم به سبب سفر مخفيانه اخيرش به آمريکا به شدت انتقاد کرد. وي که در ديدار با يووال اشتاينتز  وزير  دارايي رژيم صهيونيستي سخن مي گفت ، تصريح کرد که ايهود باراک به واشنگتن رفت تا اختلافات موجود بين ما و آمريکايي ها را تشديد و خود را به عنوان يک منتقد مطرح کند. 

شايان ذکر است که روزنامه صهيونيستي يديعوت احارونوت در شماره روز بيستم ماه جاري خبر سفر محرمانه وزير جنگ اين رژيم به آمريکا را که با هدف بررسي اختلافات موجود بين طرفين صورت گرفت ، فاش کرد. برخي بر اين اعتقادند که ايهود باراک تلاش مي کند خود را معقول تر از نتانياهو  به آمريکاييها معرفي کند و مخالفت خود را با بروز اختلاف با کاخ سفيد ابراز نمايد.
 
در همين ارتباط يک منبع آگاه صهيونيستي گفت که  وزير دارايي اين رژيم نيز در اين ديدار ضمن دادن هشدار به نتانياهو گفته است که بايد مواظب بود زيرا وضع بودجه ممکن است به انها ضربه بزند. از سوي ديگر يک تحليلگر اسراييلي نيز هشدار داده است که تنش ايجاد شده بين نتانياهو و ايهود باراک  سبب خواهد شد که دولت ائتلاف  اين رژيم فروبپاشد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *