چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۲۰

خرابکاری در برنامه فضایی ایران +عکس و فیلم

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 240552
سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است ، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راههای مشروع پولهای نامشروع بدست آورده اند.

کار شخصیت های اصلی این سریال این است که از کسانی محافظت کنند که قانون نمی تواند کاری برایشان کند.

در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000240/nf00240552-1.jpg
 
حرکت غیر حرفه ای سازندگان این سریال در اینجاست که افرادی که به محافظت از تجهیزات فضایی ایران می پردازند اصلا شباهتی به ایرانی ها ندارند و شبیه دزدان دریایی کارایب هستند.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000240/nf00240552-2.jpg
 
همچنین حروف فارسی به صورت کاملا ناشیانه و مجزا در تصاویر مشاهده می شود. خرابکاری و ممانعت از پیشرفتهای تکنولوژیک ایران به وفور در فیلم ها و سریالهای آمریکایی مشاهده می شود و قباحت زدایی از این مساله و عادی سازی آن که می توان آن را تروریزم تکنولوژیک نام نهاد در دستور کار صنایع تفریح و یرگرمی این کشور قرار دارد.

پیش از این آمریکا و رژیم صهیونیستی با ویروسهای رایانه ای مانند استاکس نت در صدد خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده اند.

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هه هه هه هه هه
چه تخیلاتی
مردم از خنده
Iran, Islamic Republic of
خود گویي و خود خندي عجب مرد هنرمندي!
Iran, Islamic Republic of
آرزو به گور می شوند اگر ما خودمان باشیم
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینقدر گستاخ شده اند ، ایکاش این فیلم رو به کسائی نشون بدهید که منافقند و در مسئله هسته ای ایران نوکر غربیها هستند !
چه جالب و چه راحت اومد بمب گذاشت و رفت سوار آسانسور شد واقعا اینا چقدر قوی اند ها ما کلی سرشکسته شدیم به جونشون!!!!!!!
شخصا علاقه مندم یک آر پی جی بکنم تو حلق آمریکایی ها
United States
خدا خيرشون بده چند وقت بود اينجوري نخنديده بودم.
United States
ضرباتشون به محافظ ها تحقیر آمیز بود .
یعنی در حین انجام عملیات حس تحقیر حریفشان دیده می شد ... البته مگر در فیلم ها به ایران برسند ...
مرده شورشون رو ببرند
Iran, Islamic Republic of
خودشان احمقند وفكر ميكنن بقيه هم مثل خودشان هستند.امريكا ننگ بر تو
Iran, Islamic Republic of
اگر روزی آمریکای ملعون دست به حماقت بزند وبه وطنم حمله کند هیچ آمریکایی در هیچ جای دنیا احساس امنیت نخواهد کرد وامنیت را از فرزندان شیطان خواهیم گرفت پس منطقی این است که مردم امریکا خود دست فرزندان شیطان خود را بشکنند در غیر اینصورت چوب تر وخشک با هم خواهد سوخت.
به امید حضرت حق
پس نشون میده ایران موفقیتهای مهمی داشته که مجبور شدن براش فیلم بسازن تا بگن جلو پیشرفتهای ایرنیها رو مثلا میتونن بگیرن . درود بر جمهوری اسلامی
اغلب سران اعراب اینقدر بی غیرتی کردن و مملکتشون رو دادن دست اینها حالا آمریکایی های احمق فکر می کنند ایران هم مثل ممالک اون شیوخ بی غیرته
چه بامزه درست کرده بودن!
تو خالی بندی زدن روی دست هندیا!!!!!!!!
Czech Republic
ببین خودکفایی بچه های سپاه چطور دیوونه و مستاصلشون کرده که رو به این مسخره بازیها آوردن عصبانی باشید و از عصبانی بودنت بمیرید آمریکایی های گاو چرون
United States
چه راحت اخلال کردن.
اگه به این راحتی ها بود که تا الان امریکا همه دنیارو تصرف کرده بودن.
اصولا امریکایی ها توهم میزنن.
Netherlands
احتمالا سازنده این سریال پای فیلمهای تخیلی چینی وکاراته ای زیاد نشسته و خیال کرده وارد یک مهد کودک شده که با 4 تا مشت سازمان فضایی ایران را تخریب کرده !
اینها ظاهرا بروسلی زیاد نگاه کردن.
فعلا یادمون میاد وقتی سربازهای امریکایی و انگلیسی رو در خلیج فارس گرفته بودیم چطور خودشون رو خیس کرده بودند.
کلی خندیدیم.
United States
آه خدای من از این خنده دار تر دیگه نمی شد . نمیدونم اینها نمیدونن کارشون خنده داره؟ می گن هروقت دشمن و خیلی ضعیف نشون بدی نشانه ضعف خودته .خوب اگه این قده راحته چرا این کارو عملی نمی کنند این یک نکته .دومیش اینکه بابا این بازیگرها هم خیلی بی بخارند هرچی کارگردان بخواد و انجام میدن نمی گن ما خودمون ضایع میشیم و مردم بهمون می خندن( هر چند بیش تر مردم نوکر پول اند و هر کاری براش میکنند.)
اخر فیلم بود اگه همه نیروهای ویژه آمریکا اینجوری باشند که کارشون زاره