کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرابکاری در برنامه فضایی ایران +عکس و فیلم

1 شهريور 1391 ساعت 9:13

سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخت.


به گزارش جهان به نقل از مشرق، این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است ، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راههای مشروع پولهای نامشروع بدست آورده اند.

کار شخصیت های اصلی این سریال این است که از کسانی محافظت کنند که قانون نمی تواند کاری برایشان کند.

در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000240/nf00240552-1.jpg
 
حرکت غیر حرفه ای سازندگان این سریال در اینجاست که افرادی که به محافظت از تجهیزات فضایی ایران می پردازند اصلا شباهتی به ایرانی ها ندارند و شبیه دزدان دریایی کارایب هستند.
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000240/nf00240552-2.jpg
 
همچنین حروف فارسی به صورت کاملا ناشیانه و مجزا در تصاویر مشاهده می شود. خرابکاری و ممانعت از پیشرفتهای تکنولوژیک ایران به وفور در فیلم ها و سریالهای آمریکایی مشاهده می شود و قباحت زدایی از این مساله و عادی سازی آن که می توان آن را تروریزم تکنولوژیک نام نهاد در دستور کار صنایع تفریح و یرگرمی این کشور قرار دارد.

پیش از این آمریکا و رژیم صهیونیستی با ویروسهای رایانه ای مانند استاکس نت در صدد خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده اند.

فیلم


کد مطلب: 240552

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/240552/خرابکاری-برنامه-فضایی-ایران-عکس-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com