يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۱
انفجار در وزارت اطلاعات عربستان؛

معاون رئیس اطلاعات کشته شد

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 235134
رسانه های خارجی لحظاتی قبل از انفجار در مقر وزارت اطلاعات عربستان سعودی و کشته شدن معاون رئیس سازمان اطلاعات این کشور خبر دادند.
معاون رئیس اطلاعات کشته شد
به گزارش جهان، مهر به نقل از الفجر پرس گزارش داد، مقر وزارت اطلاعات عربستان سعودی در ریاض لحظاتی پیش هدف انفجار قرار گرفت.
 
بر اثر این انفجار "مشعل القرنی" معاون بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعات عربستان کشته شد. این سایت خبری اعلام کرد که هنوز نتوانسته است از طریق منابع ویژه این خبر را تایید کند.
 
این انفجار پس از آن رخ می دهد که کمتر از 2 روز پیش رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی تغییر کرده است.

به گزارش جهان، تعیین بندر 61 ساله برای ریاست دستگاه اطلاعات درحالی صورت گرفت که به نظر کارشناسان، "مقرن بن عبدالعزیز" در دوران تصدی این پست اقدامی را انجام نداده که موجب برکناری وی شود.
 
بندر بن سلطان از سال 1983 تا 2005 برای مدتی طولانی سفیر سعودی در واشنگتن بود. بر اساس حکم شاه عربستان، بندر با حفظ سمت خود بعنوان دبیرشورای امنیت ملی سعودی برای ریاست دستگاه اطلاعات تعیین می شود.
 
 عربستان سعودی به دلیل گسترش فقر، بیکاری و تبعیض ها از چندین ماه قبل شاهد گسترش اعتراض ها و نارضایتی های عمومی در نقاط مختلف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ان‌شاءالله درست باشد
Iran, Islamic Republic of
توسط هر شخصی و به هر نیتی که صورت گرفته باشد موجب خوشحالی ما شد . حتی اگر یک تسویه حساب داخلی باشد
Iran, Islamic Republic of
الله اكبر
الله‌ اكبر
و باز هم الله اكبر
و هزاران تكبير ديگر از ذوق مرگ سياه اين كافران مسلمان نما و دشمنان واقعي اسلام و رسول خدا (ص)
United States
با آنهمه جنایتی که بنده می دانم عربستان در کشور خود نه در کل دنیا داره انجام می ده و هر جایی که جنگی رخ می ده دست اونا هم توکاره اما خوشحال نباشین یا خوشحالی خودتونو ابراز نکنین . البته ناراحت هم نباشین ها . به جاش تحلیل کنین . من هم امیدوارم یه روزی تو عربستان انقلاب مردمی بشه و این دیکتاتورها هر چه زودتر خارج بشن
یک نمونه کوچک را به شما می گم . فرق بین اسرای جنگی ایران و اسرای جنگی عراق . اونها با اسرای ما چه رفتاری داشتن و ما چه رفتاری . اگه نمی دونید تو این زمینه کتاب های خوبی چون "پایی که جا ماند" رو بخونین . می فهمید من چی می گم.
Iran, Islamic Republic of
اول از صحت و سقم خبر مطمئن شويد نه مثل خبر مرگ پادشاه‌شان تکذيب شود.
United States
عربستان داره به نقطه جوش نزدیک میشه....
Iran, Islamic Republic of
الموت لال سعود
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله همشون به درک واصل بشن!
Iran, Islamic Republic of
رئیس امنیت سوریه ترورشد.همتای مصری او بطورمشکوک درآمریکامرد.رئیس سابق امنیت صهیونیستهادراتریش ترورشد.رئیس سازمان امنیت عربستان برکنار و معاون آن اگراین خبردرست باشه کشته شد. ...............چه آشی برای خاورمیانه می پزند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
انشالله اين بند بن سلطان هم راهي جهنم شود تا به سزاي اعمالش برسد
خود بندر بن سلطان آدم خيلي خطر ناكيه كاش خودش به درك واصل ميشد سوابق قبلي اون همه توطئه عليه ايران، حزب ا... و ساير شيعيان ميباشد خدا كنه اين يكي رو هم خدا ازميون برداره تا عالمي از دست اين وهابي كثيف راحت بشه