جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳

یارانه‌های اردیبهشت هنوز واریز نشده است

يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 221444
باوجوداینکه معمولاً یارانه‌های نقدی حداقل تا هفدهم هر ماه واریز می‌شود هنوز مشخص نیست یارانه اردیبشهت چه زمانی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
به گزارش آنا، به طور معمول ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها اواسط هر ماه (حداقل تا هفدهم هرماه) یارانه‌های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

اما با وجود اینکه هر ماه این روال برای واریز یارانه‌های نقدی طی می‌شود این ماه هنوز مشخص نیست که سازمان هدفمندی چه روزی قصد دارد یارانه‌ها را به حساب خانوارها واریز کند.

خبرنگار آنا برای پیگیری این موضوع با مرادی مدیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها به دفعات تماس گرفته اما وی به هیچ عنوان قصد پاسخگویی به رسانه‌ها را ندارد و هر زمان که صلاح بداند مصاحبه خواهد کرد البته به احتمال 90 درصد طلسم مصاحبه خود را با صدا و سیما خواهد شکست.

این سکوت وی درحالی است که طی ماه‌های اخر مسئولان ستاد هدفمندي يارانه‌ها به کرار تأکید داشتند که یارانه‌های نقدی به موقع به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

احتمالاً در این روزها رئيس ستاد هدفمندي يارانه‌ها زمان واریز یارانه‌های نقدی اردیبهشت را اعلام خواهد کرد ولی آنطور که از شواهد مشخص است فعلاً و حداکثر تا روزهای آتی این سکوت شکسته نخواهد شد.

به گزارش آنا، ‌يارانه نقدي قابل واريز به حساب سرپرستان خانوار به ازاي هر نفر 45 هزار و 500 تومان مي باشد كه حداقل تا تاريخ هفدهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز مي شد اما هنوز زماني براي پرداخت يارانه نقدي ارديبهشت ماه مشخص نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرامسئولان باسرنوشت مردم بازی میکنند ؟؟ به خداقسم گرانی و تورم به حدی است که حقوق کارمندی فقط تادهم هرماه کفاف میکند و بعد از این تاریخ حتما باید با پول یارانه زندگی کنیم و منتظر واریز یارانه بمانیم.
چرا جو سازي ميكنيد ؟ تاريخ وروند واريز يارانه ها بسيار دقيق وهوشمندانه است خوب هم پيش ميرود !. اول گفتند چون اول ماه در بانكها شلوغ است يك هفته بعد يارانه ها واريز ميشود (خوب دقت كنيد يك هفته بعد نه يك هفته قبل) وكم كم شد دهم دوازدهم پانزدهم شانزدهم وهفدهم و... مجددا"به ماه شمسي 31 يا30 روز ميرسد و بايك پرش به دهم ماه بعد .آخه ماه يارانه كه سي روز نيست از سي ودو روز تا چهل روز است.
United States
یارانه پرداختی در هر ماه در واقع مربوط به ماه قبل است و تا الآن دولت یارانه فروردین و 17 روز از اردیبهشت را به ملت بدهکار است.لذا لازم است در گزارشتان این موضوع بیان شود.