کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یارانه‌های اردیبهشت هنوز واریز نشده است

17 ارديبهشت 1391 ساعت 11:08

باوجوداینکه معمولاً یارانه‌های نقدی حداقل تا هفدهم هر ماه واریز می‌شود هنوز مشخص نیست یارانه اردیبشهت چه زمانی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.


به گزارش آنا، به طور معمول ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها اواسط هر ماه (حداقل تا هفدهم هرماه) یارانه‌های نقدی را به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

اما با وجود اینکه هر ماه این روال برای واریز یارانه‌های نقدی طی می‌شود این ماه هنوز مشخص نیست که سازمان هدفمندی چه روزی قصد دارد یارانه‌ها را به حساب خانوارها واریز کند.

خبرنگار آنا برای پیگیری این موضوع با مرادی مدیر سازمان هدفمندی یارانه‌ها به دفعات تماس گرفته اما وی به هیچ عنوان قصد پاسخگویی به رسانه‌ها را ندارد و هر زمان که صلاح بداند مصاحبه خواهد کرد البته به احتمال 90 درصد طلسم مصاحبه خود را با صدا و سیما خواهد شکست.

این سکوت وی درحالی است که طی ماه‌های اخر مسئولان ستاد هدفمندي يارانه‌ها به کرار تأکید داشتند که یارانه‌های نقدی به موقع به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

احتمالاً در این روزها رئيس ستاد هدفمندي يارانه‌ها زمان واریز یارانه‌های نقدی اردیبهشت را اعلام خواهد کرد ولی آنطور که از شواهد مشخص است فعلاً و حداکثر تا روزهای آتی این سکوت شکسته نخواهد شد.

به گزارش آنا، ‌يارانه نقدي قابل واريز به حساب سرپرستان خانوار به ازاي هر نفر 45 هزار و 500 تومان مي باشد كه حداقل تا تاريخ هفدهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز مي شد اما هنوز زماني براي پرداخت يارانه نقدي ارديبهشت ماه مشخص نشده است.


کد مطلب: 221444

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/221444/یارانه-های-اردیبهشت-هنوز-واریز-نشده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com