يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

واکنش یک مرجع تقلید به احداث منوریل در قم

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 220368
یکی از مراجع تقلید شیعیان مخالفت خود را با عبور منوریل از مقابل صحن حرم مطهر حضرت معصومه‌ (س) اعلام کرد و گفت: منوریل نباید به حریم حرم خدشه‌ای وارد کند.
به گزارش مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار اعضای شورای شهر قم با وی ضمن تاکید بر احداث منوریل در قم گفت: احداث منوریل از ضروریات عمرانی قم محسوب می‌شود اما نباید از روی صحن حرم مطهر عبور کند.

وی با بیان اینکه احداث منوریل سهم زیادی در ایجاد رفاه برای مردم خواهد داشت، تصریح کرد: باید توجه داشت که به حریم حرم خدشه‌ای وارد نشود.

استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود نظام حکومتی ایران را نظامی مردمی دانست و اظهار داشت: مردم ایران در طول دوران مختلف امتحان خود را پس داده اند و حاضرند تا برای این کشور جان خود را فدا کنند بنابراین باید خدماتی به آنها ارائه شود که در شأن آنان باشد.

وی خطاب به مسئولان شورای شهر افزود: خدمت به این مردم ثواب زیادی دارد و این توفیقی بس بزرگ و فرصتی مغتنم است که نصیب شما شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *