يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

آخرین وضعیت پروژه‌ی منوریل در قم

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 321340
استاندار قم، گفت: پروژه‌های عمرانی در قم در حال اجراست و پروژه‌ی منوریل متوقف نشده است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، «کرم رضا پیریایی» در شورای اداری استان که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم در سال ۸۹ را دارای دستاوردهای مهم فرهنگی و عمرانی دانست و گفت: با توجه به وضعیت بودجه‌ها، این سفر ارزشمند دستاوردهای خوبی را در اجرای پروژه‌های عمرانی برای قم به همراه داشت.

وی تصریح کرد: پروژه‌های استان قم در حال اجراست و خبرهایی که در مورد متوقف شدن پروژه‌ها در قم اعلام شده است صحت ندارد و تلاش می کنیم این پروژه‌ها با قوت ادامه یابد. وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مسوولان برای اجراشدن پروژه‌های عمرانی قم خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌ها سبب رونق قم می‌شود و باید همه با هماهنگی، تعامل و اخوت در اجراشدن پروژه‌ها تلاش کنند.

پیریایی افزود: خوشبختانه سفر رهبر معظم انقلاب در قم نتایج و ثمرات خوبی به‌همراه داشت و روند اجرای پروژه‌ها نشان‌دهنده‌ی این هماهنگی، تعامل، وحدت و برادری در میان مسوولان اجرایی است. وی با تکذیب برخی اخبار پیرامون توقیف و متوقف شدن پروژه‌های عمرانی در قم اظهار کرد: در خصوص اجرای پروژه‌ها در برخی موارد مشکلات و مسائلی به وجود می‌آید که روند اجرا را به تاخیر می‌اندازد اما طبق خبرهای درج شده در خصوص توقیف برخی پروژه‌ها، این امر صحت ندارد و مسائل در حال پیگری و بررسی است.

استاندار قم افزود: بنا به گفته‌ی ریاست شورای اسلامی شهر، پروژه‌های عمرانی در قم فعال است به‌ویژه در خصوص پروژه‌ی منوریل باید گفت خبر توقف منوریل صحت ندارد و پروژه‌ها در حال انجام است. پیریایی با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته‌ای در شورای برنامه‌ریزی استان گفت: کمیته وظیفه‌ی پیگیری و بررسی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب را بر عهده دارد تا بتوان در تسریع اجرای این پروژه‌ها گام برداشت.

در این جلسه شماری از مسوولان و مدیران در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی و پیشرفت‌ها به‌همراه اعتبارات مورد نیاز گفت‌وگو کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *