شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۷
شایعه جدید در میان فوتبالی‌ها؛

ساکت؛ کاندیدای جدید مدیرعاملی استقلال

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 220059
با وجود اینکه هر روز یک خبر تازه درباره مدیریت باشگاه استقلال به گوش می رسد اما وزیر ورزش و جوانان هنوز واکنشی به این اخبار نشان نداده است!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، این روزها در حالی که بحث و جدل های رسانه ای رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال به اوج رسیده است و هر روز یک خبر و شایعه درباره آینده صندلی ریاست استقلال به گوش می رسد، شایعه جدیدی نیز از گوشه و کنار به گوش می رسد که البته برخی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال بر این نظرند که از واقعیت به دور نیست.

خبر مذکور به کاندیداتوری محمدرضا ساکت مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان و مدیر کنونی باشگاه فولاد ماهان اصفهان برای جایگزینی علی فتح الله زاده خویی بر می گردد؛ خبری که هنوز نه تایید و نه تکذیب شده است.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر کاندیداتوری کاظم اولیایی (مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال) برای نشستن روی صندلی مدیریت استقلال به گوش رسیده بود اما وی دیروز آن را منتفی دانست. وی گفت: آنچه برای آقایان آرزو است برای من خاطره شده و خیالشان راحت باشد که من مدیر عامل استقلال نمی‌شوم.

لازم به ذکر است که وزیر ورزش و جوانان هنوز درباره این حرف و حدیث ها واکنشی نشان نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه باشگاه واقعا متعلق به هوادارس که اوناتو نظرسنجی حرفشونو زدن اگه مال رسولی نژاد وهمکاراشه دیگه خودشون میدونن هرروزهم التماس نکنن که هوادارا بیان ورزشگاه. خودشون میدونن وتیمشون تو این چند هفته اخیر تیم استقلال بیشترین ضربه را از هیات مدیره و باشگاه خورده. نمیدونیم این آقایون دنبال چی هستن؟؟؟؟؟
ايول ساكت راستي اگه خواستند براي مدير عاملي پرسپوليس سعيد آذري را هم داريم
با اینکه آقای ساکت مدیر لایقی است ولی در حال حاضر خود فتح اله زاده بهتر می تونه این تیم رو جمع و جور کنه حداقل بذارین تا مثل ساکت 7 یا 8 سال باشه بعد تغییرات رو احساس میکنین
Iran, Islamic Republic of
باشگاههاي بزرگ مدير عامل بزرگ، مربيان بزرك، بازيكنان بزرگ ميخواهند. متاسفانه باشگاه استقلال از تمام آنها بي بهره است.
Iran, Islamic Republic of
آقای فتح ا... زاده حداقل باید پنج سال مدیرعامل استقلال باشد تا بتواند نقطه نظرات وبرنامه های خودرا پیاده کند وبعد از آن میتوان درخصوص موفقیت ویا عدم موفقیت مدیریت ایشان اظهار نظر کرد
Iran, Islamic Republic of
ساکت فرد سیاسیه و اصلا مدیر خوبی نیست
United States
اين رسولي نژاد هر جا رفته. ارامش را از ان جا گرفته موقعي هم كه نماينده بود را به ياد بياريد اون موقع هم شلوغي ها را داشته. تا رسولي نژاد هست استرس و ناكامي هم هست.
رسولي نژاد هم مثل دوستانش هر جا رفته ميخواسته انقلابي بكنه ولي فكر نكرده كه فوتبال و استقلال فرق ميكنه. يك ورزشگاه موقعي كه مادر و پدر افراد را جلوي چشمان مياوردند اون موقع است كه بايد قيافه افراد را ديد.
اقاي رسولي نژاد بخيال استقلال شو.