پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱۴
پس از اتهام ساکت به نود

رسانه ملی از مدیرعامل سپاهان شکایت می‌کند

سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 161399
حمله تند محمدرضا ساکت به تهیه کننده و مجری برنامه نود با واکنش تند عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته نود رو به رو شد به گونه‌ای که عادل فردوسی‌پور در واکنش به اتهامات وارده از سوی ساکت به او و برنامه نود از پیگیری حقوقی مدیران صدا و سیما در مراجع قضایی خبر داد.


به گزارش جهان به نقل از شبکه ایران، عادل فردوسی‌پور که پس از مصاحبه دو روز پیش محمدرضا ساکت هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده بود شب گذشته در برنامه نود نسبت به مصاحبه مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان به تندی واکنش نشان داد و محمدرضا ساکت را تهدید به شکایت کرد.

وی که قسمت‌هایی از مصاحبه‌ محمدرضا ساکت را به نمایش درآورد خطاب به بینندگان برنامه نود گفت:« مدیران باشگاه سپاهان هرآنچه دوست داشتند را در خصوص برنامه نود به کار بردند و به گونه‌ای بی‌رخمانه ادعا کردند ما در این برنامه واسطه گری و دلالی می‌کنیم، هرچند من تمایلی به پاسخ دادن به این مطالب را نداشتم اما بدون تردید تمام این ادعاها بار حقوقی دارند و مدیران سپاهان باید تمام این ادعاها را در مراجع قضایی به اثبات برسانند چرا که این مصداق بارز توهین افترا است.»

وی در ادامه گفت:« مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلانم کرده است که من با تمامی مدیران صدا و سیما در خصوص برنامه نود مذاکره کردم و با آنها در خصوص شهرستان ستیزی فردوسی‌پور صحبت کردم،برای من و مدیران صدا و سیما بسیار جالب است که بدانند آقای ساکت با چه کسی و کدام مدیر رسانه ملی صحبت کردند لطفا در این خصوص شفاف سازی کنند تا ما و مدیران رسانه ملی بدانیم که آقای ساکت درباره برنامه نود با چه کسی صحبت کردند.»

فردوسی‌پور که به شدت از نوع سخنان مدیرعامل باشگاه سپاهان ناراحت بود،در ادامه سخنان خود گفت:« ما هیچ مشکلی با باشگاه‌های شهرستانی نداریم اما اگر دوستان دوست دارند به هر قیمتی سخنان خود را به زبان بیاورند ما دیگر نمی‌توانیم مشکل آنها را حل و فصل کنیم، از سویی دیگر محض اطلاع دوستان محترم باید اعلام کنم ما در سازمان صدا و سیما مدیران لایقی داریم که حواسشان به همه جا است این گونه نیست که هر کسی هر کاری دلش خواست انجام دهد، بدون شک اگر ما در این برنامه واسطه گری و دلالی می‌کردین خیلی زودتر از دوستان مدیران سازمان ما متوجه می‌شدند بر همین اساس صراحتا اعلام می‌کنیم که از طریق کانال‌های قانونی سخنان ساکت را پیگیری حقوقی خواهیم کرد.»

تهیه کننده برنامه نود در پاسخ به این اتهام که مشکل برنامه ۹۰ با باشگاه سپاهان از دو سال پیش شروع شده است، عنوان کرد: حتما منظور آقای ساکت به برنامه دوسال پیش است که آیتم پیراهن جمشیدیان در برنامه ۹۰ پخش شد. به من چه ارتباطی دارد که جمشیدیان پیراهنش را زمین زده است. این حرکت اگر توسط خلعتبری ذوب آهن یا ادینیو مس کرمان هم انجام می شد ما نمایش می دادیم و برای ما فرقی نمی کرد. من همیشه سعی کرده‌ام انتقاد پذیر باشم و در مقام پاسخ گویی قرار نگیرم.

در ادامه فردوسی پور با تفکیک نتایج نظرسنجی هفته‌ گذشته به تفکیک استان‌ها، به اتهام شهرستان سیتزی ساکت پاسخ گفت و بیان کرد: تمام پیش شماره‌ها و شماره‌های اصلی کاملا محفوظ است و ما حاضر هستیم آنها را در اختیار مسئولان باشگاه سپاهان قرار دهیم تا در حرکت خودجوش با تمام شماره‌ها تماس بگیرند! فردوسی پور همچنین عنوان کرد که نتایج نظرسنجی در تمام استانها، غیر از پیش شماره ۹۱۴ بیش از ۹۰ درصد آرا به سود برنامه نود است که نشان از حقانیت برنامه دارد.

فردوسی پور همچنین درباره‌ی قسمت‌های پایانی مصاحبه ساکت که گفته بود این موضوعات را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد، گفت: ما هم این حق را داریم تا این اتهام‌های مطرح شده مانند دلالی و واسطه گری را از طریق همان مراجع قانونی پیگیری کنیم تا مشخص شود این اتهام‌ها از کجا آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای ساکت کاش میشد ساکت بشی


Iran, Islamic Republic of
برای تیم سپاهان متاسفم که فقط پولی که برا خط دفاع و دروازه بانش خرج کرده اندازه بودجه دو تا تیمه
Iran, Islamic Republic of
اصفهانی ها با پول بیت المال بازیکن های میلیاردی جذب میکنن ، انوقت پز هم میدن.
اگه نصف این پول ها رو تیم های دیگه مثل تراکتور ، ملوان ،نفت آبادان ، حتی نساجی که طرفدار های به مراتب بیشتری نسبت به تیم های اصفهانی دارن داشتن نتایج بهتری میگرفتن . حیف که این تیم ها اصفهانی نیستن که پول این ملت رو به راحتی خرج کنند
Iran, Islamic Republic of
اصفهاني ها لياقت داشتن دو تيم خوب را دارند بودجه هاي ميلياردي استقلا ل و پرسپوليس را هيچ حساب مي كنيد كه چند سال هست آفت فوتبال ايران شده اند اگه اين دو باشگاه خصوصي بشن معلوم ميشه سه تا تيم استيل آذين داريم كه قعر جدولند راستي استيل آذين با اون همه ستاره چه سرنوشتي پيداكرد فردوسي پور هم در آينده نزديك به همان سرنوشت دچار ميشه انشاءالله
اصفهاني ها لياقت داشتن دو تيم خوب را دارند یا پولشو دارن؟!
20 میلیارد سالانه سپاهان کجا 8میلیارد پرسپولیس و استقلال کجا.
ضمنا سپاهان و ذوب آهن از بیت المال پول نمیگیرند؟؟؟؟؟!!!!
خنذیدیم.
برای آقای ساکت متاسفم که پر بیننده ترین بر نامه ی ورزشی را مسخره می کند و با شکایت از ایشان موافقم
سقوط فوتبال ما از همان جايي شروع شد كه افراد غير فوتبالي با حمايتهاي خاص و هزينه هاي چند ده ميلياردي سر از فوتبال درآوردند و فوتبالي ها را كنار زده اند بايد از آقاي ساكت پرسيد آيا اگر شما هم بودجه اي همانند ابومسلم داشتید مي توانستيد امثال رحمتي، حسيني، حاج صفي، جانواريو، حيدري و قلعه نويي را داشته باشيد. آقاي ساكت بايد پاسخگو باشد و براي مديراني كه از امثال ساكت حمايت مي كنند متاسفم
Iran, Islamic Republic of
اصفهانی ها به طور کلی آدم های مدیری هستند. کاش ساکت رییس فدراسیون می شد.
Iran, Islamic Republic of
ایشون برخلاف شهرتشون خیلی حرف میزنه!!!!
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکی باید جلوی این جوان رو بگیره دم امیر خان و آقای ساکت گرم
Iran, Islamic Republic of
جدای از بحث تیم سپاهان ، باید گفت که آقای فردوسی پور یک شومن کبیر است . استقبال از برنامه نود به چند دلیل است :
1- فوتبال ذاتاً جذاب است و رشته پرطرفداری است.
2- برنامه نود چون اولین برنامه انتقادی فوتبال بوده توانسته پیش زمینه ذهنی مثبت رو کاملاً به نفع خودش حفظ کنه تا جایی که الآن اگر از فرد یا تیم طرفداری کنه ذهن تماشاگر اونو به عنوان یک آدم غیرمنصف نمیشناسه .
3- آقای فردوسی پور در برنامه نود سعی میکنه همیشه سوار بر موج باشه و براش فرقی هم نمیکنه که رفتار متناقضی از خودش نشون بده چونکه از فراموشی ذاتی انسان استفاده میکنه . به همین دلیل یک روز با یک مدیر عامل توی برنامه جدل میکنه و مدیریتش رو زیر سوال میبره و دو هفته بعد که مدیرعامل عوض میشه در مقابل مدیرعامل جدید جبهه میگیره که شما از طریق سیاستمداران وارد ورزش شدی و نگذاشتی بنده خدا کارش رو بکنه ( اشاره به جریان مدیرعاملی آقای کاشانی )
4- رسانه در دست اونه و هرکس که ازش انتقاد کنه به صورت مبسوط در برنامه 90 شو تبلیغاتی راه می اندازه .
5 – آقای فردوسی پور با سابقه مطبوعاتی که داره و همچنین با ارتباطاتی که با روزنامه نگاران داره اونها رو با خودش همراه کرده و حتی روزنامه نگاران هم در مقابل مخالفین برنامه نود موضع گیری میکنند.
Italy
باز هم به ساکت که میاد و جلوی این فردوسی پور می ایسته. اگه چهارتای دیگه هم مثه ساکت توی فوتبال این مملکت بودن قدرت اول آسیا می شدیم.
حالا اگه ساکت پول نداشت میدیدیم کی مدیر هست و کی نیست.
United Kingdom
اون که در مورد بودجه سپاهان حرف میزنه خواستم بگم که اگه هم ساپورتش فولاد مبارکه هست و بیت الماله حداقل واسه مردم خود شهر و تیم شهر داره خرج میشه نه این که بره تو جیب خیلی از تیم ها که نون اسمشون را میخورن.