يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

امروزتکلیف مدیرعامل استقلال مشخص شود

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 225358
امروز یک روز سرنوشت ساز برای استقلال است.طبق وعده ای که داده اند قرار است امروز این تیم از بلاتکلیفی در بیاید و با تشکیل جلسه هیئت مدیره مدیر عامل آبی پوشان مشخص شود.
به گزارش  جهان به نقل از خبرآنلاین؛بر اساس آخرین اخبار رسیده علی نظری جویباری طی صحبتی که با اعضای هیئت مدیره داشته است از آنها خواسته تا او را به عنوان مدیر عامل انتخاب کنند.این در حالی است که او وعده داده در صورت افتادن این اتفاق ؛امیر قلعه نویی را به استقلال می آورد تا این تیم بتواند قهرمانی در دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر را از آن خودش کند.

این در حالی است که نزدیکان امیر قلعه نویی معتقدند سرمربی فصل پیش تراکتورسازان با نظری جویباری کار نمی کند وبرای این کارش هم دلیل دارد.

در حال حاضر اگر فتح الله زاده از استقلال کنار برود عملا گزینه ای در دست رسولی نژاد و تیم آنها باقی نمی ماند و نظری جویباری تنها نامی است که در روزهای اخیر بارها شایعه مدیر عامل شدنش شنیده شده است. گزینه ای که با رسولی نژاد هم صحبت های ابتدایی را انجام داده است.نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که در صورت مدیر عامل شدن نظری جویباری،قلعه نویی برای فرار از شایعات مبنی بر اینکه او مدیر عامل را خودش انتخاب کرده است به استقلال نمی آید.

با این حال هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می افتد ولی قرار است امروز تکلیف استقلال و مدیرعامل اش مشخص شود و بلاتکلیفی چند روزه این تیم به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *