چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۳
اختصاصی/

سر لیست‌های جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 208426
در جلسه امشب شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان سر لیست‌های این جبهه انتخاب شدند.
سر لیست‌های جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شدند
به گزارش خبرنگار جهان، اعضای شورای مرکزی جبهه متحد با توجه به جایگاه سیاسی و پایگاه مردمی دکتر غلامعلي حداد عادل و حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي، به اتفاق آرا هر دو را  به عنوان سرلیست انتخاباتی این جبهه انتخاب کردند.

پیش از این خبرهای متفاوتی درباره سرلیستی جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات منتشر شده بود؛ برخی رسانه ها دکتر حداد عادل و برخی نیز حجت الاسلام ابوترابی را به عنوان سرلیست جبهه معرفی می کردند.

در این میان چند رسانه نزدیک به فتنه و انحراف هم با برجسته سازی این موضوع درصدد القای اختلاف در جبهه متحد بودند که نتیجه جلسه امشب این تلاش ها را بر باد داد.

از نگاه ناظران سیاسی و بر پایه نظرسنجی ها، لیست جبهه متحد اصولگرایان بخت اول کسب آرای مردم در انتخابات مجلس نهم را دارد.

کارنامه کاری سرلیست های جبهه متحد اصولگرایان

غلامعلي حداد عادل (عضو هیئت‌امنای بنیاد دایرةالمعارف اسلامی‌ و مدیرعامل بنیاد دانشنامۀ جهان اسلام از ۷۴ تاکنون‌، معاون پژوهشی وزارت آموزش و پرورش، عضو شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما، عضو هیئت‌علمی دانشگاه صنعتی شریف،نمایندۀ مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دورۀ ششم، هفتم و هشتم، عضو هیئت‌علمی گروه فلسفۀ دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، دانشیار فلسفۀ دانشگاه تهران‌،رئیس مجلس شورای اسلامی دورۀ هفتم و رييس كميسيون فرهنگي مجلس هشتم)

محمد حسن ابوترابی فرد» نماينده مردم قزوين در شورای اسلامی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ عضو جامعه روحانیت مبارز، برادر شهید بزرگوار سید علی اکبر ابوترابی (که به سید الاسرا معروف بود)، عضو هیات حل اختلاف قوا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابوترابی فرد چه هنری دارد؟ برادرشهید ابوترابی !
United States
اگر قابلیت نداشت که مردم بهش رای نمی دادن لابد قبولش دارن دیگه. البته تا هنر و قابلیت از نظر شما چی باشه
"ابوترابی فرد چه هنری دارد؟ برادرشهید ابوترابی !"
حتما باید هنر پیشه باشد؟!!!!!!!!