چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۹
به دنبال حذف برخی افراد از لیست جبهه متحد آغاز شد

زمزمه‌های خطرناک جرزنی و تفرقه‌افکنی

دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 207382
به دنبال اعلام اسامی 27 کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در تهران، زمزمه های تفرقه افکنی از سوی برخی افراد به گوش می رسد.
به گزارش جهان، در این باره یکی از نمایندگان استان کرمان در گفتگو با سایت حامی آقای علی لاریجانی از ارائه لیست جدیدی با عنوان "منتقدان دولت" خبر داد.

بر پایه این گزارش وی تلویحا علت ارائه این لیست را قرار نگرفتن افرادی همچون کاتوزیان و علی مطهری در لیست جبهه متحد اعلام کرده است.

در همین راستا علی مطهری که در رای گیری نهایی جبهه متحد اصولگرایان نتوانست به لیست این جبهه راه یابد نیز از ارائه لیست جدید حمایت کرد. وی در گفتگو با مهر خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک در اطلاعیه ای نقطه نظرات خودمان را به طور مشروح به اطلاع مردم خواهیم رساند و از مردم تهران می خواهیم در این انتخابات ما را یاری کنند.

نکته جالب در رابطه با لیست جدید این است که این لیست بلافاصله پس از اعلام لیست جبهه متحد اصولگرایان و حذف برخی افراد خاص از این لیست مطرح می شود. این در حالی است که گفته می شود حذف علی مطهری، کاتوزیان و عباسپور از لیست جبهه متحد بخاطر مواضع عجیب آنها در دوران فتنه و پس از آن بوده است. 
اعضای جبهه متحد اصولگرایان تا کنون بارها بر پرهیز از سهم خواهی در جبهه اصولگرایی تاکید کرده اند.

گفتنی است پیش از این نیز برخی گروه های شبه اصولگرا پس از آنکه موفق به سهم خواهی از جبهه متحد اصولگرایان نشده بودند اعلام کرده بودند که بصورت مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد. پس از اعلام لیست های اصلاح طلبان، تا کنون حضور دو لیست فرعی منتقد دولت و حامی دولت در کنار لیست جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم مسجل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همان اشتباه خوشچهره در سال 86 را مرتكب مي‌شوند. آنها فكر مي‌كنند كه هرچقدر كه بيشتر به دولت و رئيس‌جمهور گیر بدهند راي بيشتري مي‌آورند درحالي كه مردم ما خيلي باهوش تر از اين حرف‌ها هستند.
Iran, Islamic Republic of
همه این بازیها و رایزنیها برای این بود که 30 نفر مورد توافق بیان جلو و بقیه کاندیدا نشن تا رایها شکسته نشه. اگر آقای مطهری و ... از اول تصمیمشون این بود که ما باید اول و آخر باشیم، چه در این لیست چه در لیستی دیگه، همون بهتر که حذف بشن تا لااقل نام اصولگرایی رو خدشه دار نکنند! این همون اعتراض ما به اهل فتنه است که اگر این بازی و قواعدش رو از اول قبول نداشتید چرا وارد شدید؟ در این زمینه عملکرد این نامزدها با اهل فتنه مشابهه
Finland
اگر اسم آقای مطهری در لیست بود باز هم اینچنین به جبهه متحد حمله می کردند؟ حقیقتا تیتر ٬٬جرزنی٬٬ زیبا و گویا بود.
United States
مگه این مطهری استعفا نداد از نمایندگی پس چرا دوباره انقدر تقلا میکنه؟
در ضمن این کجاش جالبه این لیست رو بلافاصله بعد از اعلام لیست جبهه متحد داده؟حوب اقای مطهری دوست داره لیست جدا بده به شما چه مربوط؟
ما با ولایت فقیه موافقیم اما تعریف اقای مطهری از ولایت رو بهتر می دونیم. در ضمن شجاعت ایشون در مقابل انحرافات دولت ستودنی هست
رای من مطهری ولایتمدار انقلابی
Iran, Islamic Republic of
مطهري اگر ليست بدهد ما و خيلي ها ديگر به ليست ايشان راي مي دهيم ( اگر صداقت داريد چاپ كنيد
آقای مطهری در مجلس فعلی نشان داد که هم اصولگرای حقیقی و هم نماینده حقیقی مردم است، من که از اعلام این خبر خوشحال شدم. متأسفانه برخی سیاسیون روز به روز به دنبال محدودتر کردن دامنه تفکرات درون نظام هستند.
سلام : یکی نیست به ایها بگوید ! بابا دعوا نکنید برای جیفه دنیا !!! مگر پست و مسند و مقام وزرات و مشاور و مدیر کلی ریشه کن شده !!! این نشد اون !!! تازه همه این ها نبود میتراشیم مرکز و مکانی را !!!