جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

اعلام هزینه فعالیت های فرهنگی پیام نور

شنبه ۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 430195
هزینه های فرهنگی، دانشجویی، تربیت بدنی و مشاوره دانشگاه پیام نور اعلام شد که بر اساس آن در سال گذشته این دانشگاه ۵۸۱ میلیارد ریال در حوزه های یاد شده هزینه کرده است.
به کزارش جهان به نقل از مهر، دانشگاه پیام نور در پاسخ به درخواست دانشجویان فعال فرهنگی از سرپرست دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشگاه پیام نور همیشه در زمینه های فعالیت های فرهنگی و ورزشی پیشتاز بوده و رتبه های برتر مکرر کسب شده در حوزه های مختلف فرهنگی از قبیل مسابقات ورزشی، مسابقات قرآن دانشجویی، کانون های فرهنگی، کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات رباتیک و غیره موید این مطلب است.

کسب رتبه های یاد شده و طیف وسیعی از فعالیت های فرهنگی بدون صرف هزینه های بسیاری که دانشگاه پیام نور تقبل می کند، امکان پذیر نخواهد بود.

درسال گذشته و براساس مصوبه وزارت علوم از دانشجویان مبلغ ۳۵۰ هزار ریال بابت فعالیت های فرهنگی اخذ شده است و در خصوص شائبه عدم مصرف مبلغ اخذ شده برای فعالیت های فرهنگی، ورزشی، دانشجویی به استحضار می رساند در سال گذشته این دانشگاه در سراسر کشور۵۸۱ میلیارد ریال در حوزه های یاد شده هزینه کرده است که به ازای هر دانشجو سرانه آن معادل ۸۱۵ هزار ریال است.

هزینه های فرهنگی،دانشجویی،تربیت بدنی و مشاوره دانشگاه پیام نور درسال ۹۳
ردیفعنوانهزینه های انجام شده (ریال)
۱اعتبار فرهنگی مراکز و واحدها۸۳۷۶۲۹۳۹۰۰۰
۲اعتبار فرهنگی استان ها۱۱۹۶۶۱۲۳
۳اعتبار فرهنگی سازمان مرکزی (متمرکز)۲۳۹۳۲۲۵۸۰۰۰
۴اعتبار مشاوره۸۴۷۹۹۳۹
۵اعتبارتجهیزات مجتمع های فرهنگی۷۳۹۵۴۵۵۰۰۰۰
۶اعتبار تربیت بدنی مراکز و واحدها۵۱۴۴۴۹۵۰۰۰۰
۷اعتبار تربیت بدنی استان ها۷۳۴۹۲۷۰۰۰۰
۸اعتبار تربیت بدنی سازمان مرکزی(متمرکز)۱۴۶۹۸۵۴۹۰۰۰
۹اعتبارتجهیزات سالن های ورزشی۲۹۱۳۹۱۳۴۰۰۰۰
۱۰اعتباراجاره فضاهای ورزشی۱۴۲۰۴۰۶۲۰۰۰
 جمع کل۵۸۱۱۸۳۹۸۰۰۰۰
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *