جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار

جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب: 879068
مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت.
حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
به گزارش جهان نيوز، مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد هفته گذشته 27 آوریل در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده‌اند.
شرکت حمل و نقل زمینی تراک نت پس از محاصره رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی های بین المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل ونقل از کشورهای خلیج فارس به سرزمینهای اشغالی را عهده دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین تأکید کرده است که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد.

امروز همچنین  مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای از  حمله پهپادی امروز خود به بندر ام الرشراش (ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در این بندر هدف قرار داده است.
https://jahannews.com/vdcfv1dccw6dexa.igiw.html
jahannews.com/vdcfv1dccw6dexa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت باید از همه بلاد مسلمین به این رژیم سفاک حمله شود.
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر ان شاالله هر چه زودتر این رژیم جعلی و نامشروع اسرائیل زن و بچه کش نابود بشه و از کره زمین محو بشه
الهی آمین