دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

علی معلم دامغانی به بخش منتقل می‌شود

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 299670
نیک‌منش، داماد علی معلم دامغانی گفت: با توجه به بهبود نسبی در روند درمان آقای معلم ظرف امروز یا حداکثر فردا‌، از آی‌سی یو به بخش منتقل خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ حال عمومی علی معلم دامغانی که جمعه ۲۱ تیر دچار عارضه مغزی شده است،‌ رو به بهبود است و اقدامات درمانی جهت رفع مشکلات به وجود آمده بر اثر سکته مغزی در بیمارستان مهر در حال انجام است.

نیک‌منش داماد علی معلم از بهبود نسبی در قدرت تکلم وی خبر داد و گفت:‌ نسبت به روزهای نخست تکلم بهتر شده است، البته هنوز اختلالاتی وجود دارد که در حال برطرف شدن است. در مجموع وضعیت آقای معلم نسبت به سه روز گذشته بهتر و واکنش‌ها دقیق‌تر شده است.

وی از آغاز فیزیوتراپی از روز گذشته خبر داد و گفت: به دلیل اینکه مشکلاتی در کنترل سمت چپ بدن پیش آمده بود،‌ پزشک معالج تجویز فیزیوتراپی کرده که از روز گذشته فیزیوتراپی آغاز شده است.

نیک‌منش گفت: با توجه به بهبود نسبی در روند درمان ظرف امروز یا حداکثر فردا آقای معلم از آی سی یو به بخش منتقل خواهند شد و روند درمان ادامه خواهدداشت.

وی از حضور رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در روز گذشته دوشنبه ۲۳ تیر در بیمارستان مهر و عیادت از علی معلم دامغانی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *