دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۱

پوتین شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 881187
رئیس جمهور روسیه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان تاکید کرد: رئیس جمهوری فقید ایران نقشی غیر قابل توصیف در تقویت روابط تهران و مسکو داشت.
پوتین شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت
به گزارش جهان نيوز، مهر به نقل از الجزیره نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه شهادت آیت الله رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

در پیام ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه آمده است: صمیمانه‌ترین تسلیت‌های ما را در رابطه با فاجعه عظیمی که بر مردم ایران وارد و منجر به جان باختن سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و همچنین تعدادی دیگر از شخصیت‌های برجسته حکومتی شما شد، بپذیرید.

وی تاکید کرد: سید ابراهیم رئیسی سیاستمداری برجسته بود که تمام عمرش وقف خدمت به میهن بود. او به حق از احترام بالایی نزد هموطنان خود و اقتدار قابل توجهی در خارج از کشور برخوردار بود. او به عنوان دوست واقعی روسیه، مشارکت شخصی ارزشمندی در توسعه روابط حسن همجواری بین کشورهای‌مان داشت و تلاش زیادی برای رساندن آنها به سطح مشارکت استراتژیک انجام داد.
https://jahannews.com/vdcaa6na049na61.k5k4.html
jahannews.com/vdcaa6na049na61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *